تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813293989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپلیکیشن بانوی ایثار رونمایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اپلیکیشن بانوی ایثار رونمایی می شود
اپلیکیشن بانوی ایثار رونمایی می شود در آستانه عید سعید مبعث، اپلیکیشن موبایل «بانوی ایثار» پیرامون فضائل اخلاقی حضرت خدیجه (س) رونمایی می شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، نرم افزار موبایلی زندگی حضرت خدیجه برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و قرار است روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در فرهنگسرای فناوری اطلاعات رونمایی شود.

این اپلیکیشن در راستای ترویج فضائل اخلاقی حضرت خدیجه (س) تولید و شامل چهار قسمت متون، تصاویر، سخنرانی و ویدئو است.

بخش متون شامل زندگی نامه حضرت خدیجه (س) و فضایل اخلاقی، کرامات ایشان و همچنین احادیث، نقل قول ها و اشعار شعرای بنام در مدح حضرت و سایر مطالب مفید است. تصاویر شامل گالری زیبایی از طراحی نام مبارک ایشان و همچنین تصاویر زیبایی از تابلوهای خطاطی و نقاشی شده با اشعار و احادیث مرتبط با حضرت خدیجه (س) است. همچنین بخش سخنرانی بصورت فایل های شنیداری است و شامل گزیده سخنرانی های بزرگان علم و ادب و فقه در خصوص ویژگی ها و فضایل و کرامات حضرت خدیجه (س) بوده و در آخرین بخش که بصورت فایل های ویدیویی قابل نمایش است، فیلم های برگزیده، سخنرانی ها و موضوعات مرتبط با حضرت خدیجه (س) گنجانده شده است.

تطابق کامل با ساختار و ویژگیهای سیستم عامل اندروید، قابلیت افزودن تم های جدید و دارا بودن تم های مختلف و جذاب، مجهر بودن به کنترل پنل مدیریتی برای مدیریت قسمت های مختلف نرم افزار در قسمت سرور، امکان تغییر رنگ و نوع خط متون، تغییر خودکار تم صفحه با توجه به ساعات شبانه روز، نمایش احادیث و آیات قرآن مجید بصورت روزانه به مناسبت های مختلف به صورت خودکار و امکان به روز رسانی نرم افزار بصورت خودکار از ویژگی های این نرم افزار به شمار می رود.

منبع: مهر


94/2/21 - 16:35 - 2015-5-11 16:35:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن