تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798423374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش اصلي روابط عمومي‌ها تعامل سازنده با جرايد و مطبوعات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۲۴ب.ظ)
معاون استاندار: نقش اصلي روابط عمومي‌ها تعامل سازنده با جرايد و مطبوعات است موج - معاون سياسي-امنيتي استانداري لرستان گفت: روابط عمومي اي موفق است که بتواند هنرمندانه و مدبرانه از ظرفيت رسانه ها و مطبوعات بيشترين بهره را گيرد.
به گزارش خبرنگار موج، سيد سعيد شاهرخي، معاون سياسي-امنيتي استانداري لرستان، پيش از ظهر دوشنبه در جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان لرستان در محل استانداري، اظهار داشت: مهمترين وظيفه و رسالت روابط عمومي ها و شوراي هماهنگي روابط عمومي، ايجاد هماهنگي در اطلاع رساني و ايجاد اميد در جامعه است.
وي روابط عمومي را هنر، علم و فن عنوان و تصريح کرد: زبان روابط عمومي بايد تاثيرگذار و قابل فهم براي مردم باشد.
وي گفت: گفت: رسانه ها مانند پل ارتباطي بين مردم و مسوولان هستند و روابط عمومي اي موفق است که بتواند هنرمندانه و مدبرانه از ظرفيت رسانه ها و مطبوعات بيشترين بهره را گيرد.
وي با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري در خصوص سرلوحه قرار دادن صداقت و شفافيت در کارها افزود: روابط عمومي ها بايد صادقانه مطالب را بيان کنند و براي شنيدن ،تنها به دنبال برخي مطالب و تمجيدها نباشند، بلکه به عنوان چشم و گوش سازمان به بررسي ها و انتقادات سازنده هم نيازمند هستند.
شاهرخي در خصوص عملکرد 600 روزه استاندار لرستان افزود: بر مبناي اطلاع رساني هاي درست و کارشناسانه روابط عمومي استانداري، اقدامات بسيار ارزنده اي که توسط استاندار و تيم مديريت ارشد استان صورت پذيرفته شفاف سازي شده است.
وي خاطر نشان ساخت: اگر بخواهيم تيتروار آنها را مطرح نماييم مي توان به سفر فوق العاده و خارج از نوبت رياست محترم جمهور و هيأت محترم وزيران به استان و بازديد بيش از هفتاد وزير و يا معاون وزير و افراد همتراز از استان، توجه به توسعه زيرساخت ها، تلاش براي جذب سرمايه گذار و احياي ظرفيت هاي موجود استان، پي گيري و احياي مجتمع كشت و صنعت لرستان، آغاز عمليات اجرايي پروژه هاي آزاد راه اراك - خرم آباد و راه آهن و چندين اقدامات مشابه ديگر را ذكر نمود که هر کدام به نوبه خود، بخشي از استان را تحت شعاع خود قرار داده اند.
معاون سياسي استانداري توجه به حقوق شهروندي در ارتقاي سرمايه هاي اجتماعي را بسيار مؤثر ذكر کردد و عنوان داشت: بطور كلي مبناي سياست دولت تدبير و اميد، رفتارهاي توأم با صداقت و شفافيت با مردم بوده و در سياست هاي داخلي ايجاد اشتغال و توسعه رفاه اجتماعي در سياست خارجي تعامل سازنده همراه با حفظ عزت و اقتدار ملي را در رأس برنامه هاي خود قرار داده است.
شاهرخي در خصوص مباحث فرهنگي-اجتماعي در استان افزود: توجه ويژه به حقوق شهروندي براي بالا بردن اعتماد عمومي از اهداف اصلي به شمار مي رود و مردم حق دارند که از قوانين مصوب شده در شوراي اسلامي به بهترين وجه براي خود استفاده نمايند؛ چرا که مردم، نسل به نسل وفاداري خود را به اين نظام و اين انقلاب ثابت کرده اند.
وي با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم در سال جاري افزود: اقدامات صورت گرفته در حوزه سياسي برآن است که فضاي با نشاطي را براي تمامي کساني که علاقه مند به فعاليت هاي سياسي هستند به وجود بيايد؛ زيرا اعتقاد بر اين است که دوران بد اخلاق هاي سياسي به پايان رسيده است.
شاهرخي خاطر نشان کرد: گفتمان و گفت و گوي سياسي بر مبناي اخلاق پايه گذاري شده است تا بستري باز و شفاف براي فعاليت هاي سياسي فراهم آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن