تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام فهرست كانديداهاي هفتمين دوره انتخابات نظام‌مهندسي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۴۶ب.ظ)
اعلام فهرست كانديداهاي هفتمين دوره انتخابات نظام‌مهندسي تهران موج - فهرست نهايي کانديداهاي هفتمين دوره انتخابات نظام‌مهندسي استان تهران در حالي اعلام شد که در فهرست قبلي تغييراتي ايجاد شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، فهرست نهايي کانديداهاي هفتمين دوره انتخابات نظام‌مهندسي تهران در حالي اعلام شده که در آن تغييري در نام يکي از کانديداها به چشم مي‌خورد، در اين ليست که از سوي سازمان نظام‌مهندسي استان تهران اعلام شده، حسن خوارزمي از کانديداتوري هفتمين دوره انتخابات بازرسان و عدم تطابق ميزان سابقه کاري به موجب ماده ۸۱ قانون نظام‌مهندسي و کنترل ساختمان انصراف داده و به جاي آن مهندس محمد کريم شفيع و مسعود آرين به عنوان کانديداهاي انتخابات بازرسان نظام‌مهندسي از سوي سازمان معرفي شده‌اند.
اسامي کانديداهاي هفتمين دوره انتخابات بازرسي نظام‌مهندسي بدين شرح اعلام شد: مسعود آرين، مهندس رضا جعفرآبادي، محسن رجب‌زاده، افشين رئيسي نژاد، محمد کريم شفيعي، محمدعلي طهرانيان، فرزاد لحمي و مهدي محرمي.
اين در حالي است که انتخابات نظام‌مهندسي در دهه اول مهرماه سال جاري برگزار مي‌شود و گفته‌هاي مسوولان حاکي از پيگيري و نظارت جدي اين سازمان به عنوان دستگاهي بالادستي است.
منوچهر شيباني روز شنبه ۱۹ ارديبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران تاکيد کرد: وزارت راه و شهرسازي به عنوان دستگاه نظارتي از هيچ تخلفي در سازمان‌هاي نظام‌مهندسي نمي‌گذرد و از طريق مراجع ذي‌ربط تخلفات احتمالي را پيگيري مي‌کند.
وي در سخنان خود اعلام کرد: بازنگري در قانون نظام‌مهندسي و کنترل ساختمان ضروري است و اصلاح آن و آيين‌نامه ماده ۳۳ مبحث دوم مقررات ملي ساختمان از اولويت‌هاي وزارت راه و شهرسازي است.
اين مقام مسوول داشتن پروانه اشتغال بکار را براي عضويت در هيأت مديره سازمان‌هاي نظام‌مهندسي ضروري دانست و افزود: وجود مهندسان پيشکسوت در هيات عالي نظارت باعث مي‌شود، انتخابات اين دوره با درايت و تجربه پيشکسوتان در محيطي سالم با رعايت حقوق شهروندي برگزار شود و در راستاي تحقق اين هدف مديران و کارکنان وزارت راه و شهرسازي از دخالت در برگزاري اين انتخابات منع شده‌اند.
براساس اين گزارش، روز گذشته نيز برخي از مهندسان و اعضاي سازمان نظام‌مهندسي به دليل اجرايي نشدن قانون نظام‌مهندسي مقابل ساختمان نظام‌مهندسي استان تهران واقع در خيابان ايران زمين تجمع کردند.
بخش عمده‌اي از اعتراضات اين اعضا به تصويب نشدن قانون الزام حضور مهندسان بر سر ساختمان و سازه بود که قرار بود از ابتداي امسال (۹۴) اجرايي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن