تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798590244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جزایری: نیروی انتظامی با آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها قاطعانه مبارزه کند/روی کارآمدی نظام و نیز اعتماد اجتماعی تأثیر منفی خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سردار جزایری: نیروی انتظامی با آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها قاطعانه مبارزه کند/روی کارآمدی نظام و نیز اعتماد اجتماعی تأثیر منفی خواهد داشت
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی جلوگیری از تعمیق چالش‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از ورود آن‌ها به عرصه تهدیدگری نظام است.
روز نو : معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی جلوگیری از تعمیق چالش‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از ورود آن‌ها به عرصه تهدیدگری نظام است.


به گزارش روز نو، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در نشست معاونین اجتماعی نیروی انتظامی سراسر کشور اظهار کرد: ایجاد بی‌تفاوتی در برخی دستگاه‌ها نسبت به روند تحولات فرهنگی اجتماعی کشور و بی‌توجهی به مسئله بسیار مهم امر به معروف و نهی از منکر موجب تبدیل آسیب‌ها به بحران و تهدید می‌شود و این یک وظیفه همگانی است که در برابر آن باید مقابله جدی صورت پذیرد؛ لذا نیروی انتظامی هم به لحاظ مأموریت و وظیفه و هم به عنوان یک دستگاه متعلق به نظام و انقلاب وظیفه دارد با مظاهر فساد، فحشا، آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها قاطعانه مبارزه کنند.


وی همچنین افزود: در حکومت دین پایه جمهوری اسلامی ایران، همه رکن‌های نظام بر پایه دین معنا و مفهوم می‌یابند و بر این اساس نیروهای مسلح وظیفه دارند از یک طرف فضای مسلمانی، تدین، غیرت، معرفت و بصیرت را در سازمان‌های خود تقویت کنند و از طرف دیگر باید از ارزش‌ها و باید، نبایدهای نظام پاسداری به عمل آورند.


وی گفت: نگاه نیروی انتظامی به ولی فقیه و قوانین واضح و آشکار الهی و قوانین موضوعه ناشی از آن است و خود را مقلد می‌داند نه مجتهد و منبع تقلید و اجتهاد خود را ناشی از ولی فقیه و رهبری می‌داند؛ لذا سایرین باید خود را با این رویه و خط مشی هماهنگ کنند.


فرمانده قرارگاه جنگ نرم اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت است و نقشی بی‌بدیل در امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روحی و روانی در جامعه دارد و با قاطعیت باید نسبت به ارتقای این نقش حساس خود اهتمام ورزد و مراقبت کند نگاه‌های غیرهمساز تأثیری در روحیه و انگیزه انقلابی‌گری کارکنان خدوم این نیرو نداشته باشد.


وی گفت: اگر جلوی گناه، بی‌قانونی، فساد و فحشا به خصوص جلوه‌های آشکار و علنی گرفته نشود و قبح این‌گونه ناهنجاری‌ها شکسته شود، روی «کارآمدی نظام» و نیز «اعتماد اجتماعی» تأثیر منفی خواهد داشت و نیروی انتظامی هرگز با این بلیه راضی نخواهد شد.


وی همچنین در حاشیه این نشست و در پاسخ به سؤالی درباره برگزاری بعضی از کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها اظهار کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد با افراد مسئله‌دار، خوانندگان ضدانقلابی و آن‌ها که در جریان فتنه سال 88 به ساز آمریکا و انگلیس خواندند و رقصیدند و با هرگونه بی‌بند و باری با جدیت برخورد کند. سازمان‌های متولی دقت کنند که فراتر از این مقررات عمل نکنند.




تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن