تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام احتمالی برای ولیعهد بخت برگشته عربستان!


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعدام احتمالی برای ولیعهد بخت برگشته عربستان! تهران - ایرنا - روزنامه قانون نوشت: انگار بدشانسی های شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز تمامی ندارد؛ با پایان عمر ملک عبدا...، ستاره شانس سی و پنجمین فرزند ملک عبدالعزیز هم از آسمان ریاض به زمین افتاد و حالا او که تا یکی، دو هفته پیش، نفر سوم دربار آل سعود بود، در بازداشت خانگی به سر می برد.


در ادامه این مطلب که روز دوشنبه در روزنامه قانون منتشر شد، می خوانید: ملک سلمان حتی از لحاظ تکنولوژیکی هم به او رحم نکرده و دستور داده ، سیگنال های وای فای اینترنت کاخ مقرن را قطع کنند تا کاملاً دستش از دنیای بیرون، کوتاه شود! این تمام محدودیت های شاهزاده بخت برگشته نیست و موبایل مقرن نیز «دیسکانکت» شده است.
معلوم نیست که این همه بدرفتاری با جانشین سابق سلمان برای چیست اما از قرار معلوم این وضعیت از یک هفته پیش برای او «تعریف» شده است و چنان درِ کاخ همایونی اش را تخته کرده اند که نمی تواند حتی مهمانی را به حضور بطلبد! جلسه و میتینگ هم که هیچی.
تمام اتفاقات از چند روز پیش، استارت خورد؛ صبحی که شاهزاده مقرن از خواب بیدار شد و دید که دیگر، ولیعهد نیست! ملک سلمان، بدجوری او را «آچمز» کرد و مقرن طوری خورد که دیگر نتوانست از جای خود بلند شود! جایی در گوشه کاخ شخصی اش. مقرن اکنون در حصر خانگی به سر می برد.
آنچه در روزهای گذشته در رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای دست به دست می شد، نشان از آن داشت که مقرن برای ترور پادشاه، برنامه ریزی کرده است! دست آخر هم که برنامه لو رفته، ملک سلمان در طرفه العینی، فرمان اعدام رئیس تشریفات دربار و معاونان وی را صادر کرده است.
حکم سنگین تر اما برای شخص مقرن بود؛ حکم مرگ! مقدمات اعدام هم فراهم شده بود اما دقیقه 90، پادشاه «جوگیر» از تصمیم خود منصرف شده و گفته فعلاً مقرن را در کاخ، حبس کنند تا ببیند چه می شود!
یکی دیگر از شاهزادگانی که اخیراً، در هیچ جمعی آفتابی نشده و همه از او بی خبرند، «احمد بن عبدالعزیز » است. در خوشبینانه ترین حالت می گویند که او هم در حصر خانگی به سر می برد و عده ای دیگر هم گفته اند که شاهزاده نگون بخت، اعدام شده است.
هر چه توپخانه جنگ سعودی ها در جبهه داخلی، داغ است، آنها در جبهه خارجی یعنی در یمن هم با توپ پر جلو می روند. از سرزمین سبأ خبر رسیده که جنبش انصارا... موافقت خود را با آتش بس موقت اعلام شده توسط وزیر خارجه عربستان از سه شنبه ( 22 اردیبهشت) اعلام کرده است.
صالح الصماد، رئیس شورای سیاسی جنبش انصار ا... در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: جنبش انصار ا... با هر تلاش یا درخواست یا گام مثبت و جدی برای برداشتن محاصره مردم یمن و اجازه ورود کمک های بشر دوستانه و ورود کشتی ها به یمن موافق است.
با این حال اما این روزها، نبض امور در عربستان تحت حاکمیت آل سعود همچنان در دستان پسر پادشاه است؛ محمد بن سلمان، وزیر دفاع. او بدجوری در حال شخم زدن است. جانشین ولیعهد، یک یک کسانی که در دوران ملک عبدا... مسئولیت و سمتی داشتند را از کار برکنار می کند. با هیچکس هم تعارف ندارد. «خودی» یا «نخودی»! محمد بن سلمان، در حال پاکسازی سیستم سعودی است. این وسط اگر کسی هم اعدام شود یا حصر خانگی، تقصیر او نیست، سیستم این را می خواهد!
منبع: روزنامه قانون
اول ** 1346



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن