تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آوارگی صد هزار نفر از ساکنان استان صعده یمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آوارگی صد هزار نفر از ساکنان استان صعده یمن تهران – ایرنا – یک مقام یمنی از آوارگی بیش از یکصد هزار نفر از ساکنان استان صعده یمن در نتیجه تجاوز هوایی عربستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، فیصل جعمان استاندار عمران روز یکشنبه گفت: طی سه روز گذشته استان عمران شاهد ورود شمار کثیری از آوارگان ساکن استان صعده است که خانه هایشان در مقابل چشمانشان ویران شده است.
عربستان سعودی و هم پیمانانش که بیش از شش هفته است خاک یمن را بمباران می کنند، از پنجشنبه گذشته حملات هوایی به استان صعده را نیز آغاز کرده و تاکنون صدها بار این استان را هدف قرار داده اند.
عربستان در واکنش به ضرباتی که از سوی جنبش انصارالله یمن در مناطق مرزی متحمل شده بود، اعلام کرد که صعده را منطقه نظامی می شناسد و آن را آماج حملات خود قرار خواهد داد.
جعمان افزود: تاکنون بیش از یکصد هزار نفر از آوارگان استان صعده که در شرایط دشوار به سر می برند و به شدت نیازمند کمک های بشردوستانه هستند، به عمران پناه آورده اند.
در نتیجه تجاوز نظامی عربستان و هم پیمانانش به یمن تاکنون هزاران نفر کشته و مجروح شده اند.
عربستان علاوه بر بمباران مناطق مسکونی و زیرساخت های یمن، طی هفته های گذشته با کنترل بنادر و حمله به فرودگاه های این کشور مانع از ورود گروه ها و محموله های بشردوستانه شده است.
سازمان های بین المللی و کمک رسان نیز در خصوص بروز بحران انسانی هشدار داده اند.
خاورم**9156**7074**1566



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن