تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819462971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزبان: نتیجه مساوی برای دو تیم عادلانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرزبان: نتیجه مساوی برای دو تیم عادلانه بود اهواز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: نتیجه مساوی و کسب یک امتیاز برای تیم های فولاد و پدیده در این دیدار دشوار و سخت، عادلانه بود.


تیم فوتبال پدیده مشهد بعدازظهر یکشنبه در بازی با تیم فوتبال فولادخوزستان در جریان هفته بیست ونهم لیگ برتر باشگاه های ایران به نتیجه مساوی بدون گل رسید.
علیرضا مرزبان که درخاتمه این بازی به سوولات خبرنگاران در اهواز پاسخ می داد ، گفت: در نیمه اول این دیدار کنترل بازی در اختیار ما بود وحتی روی دروازه فولاد خوزستان هم فشار وارد آوردیم .
وی اضافه کرد: اما در نیمه دوم برای گل نخوردن تغییر سیستم دادیم و روی به دفاع آوردیم به طوری که در مقابل حملات حریف دفاع خوبی ازخود نشان دادیم .
مرزبان اظهارداشت: دفاع حساب شده ما موجب شد تا به تیم حریف فرصت گل زدن ندهیم وحملات تیم فوتبال فولاد خوزستان بی اثر بگذاریم .
وی گفت: بخاطر نبود برخی بازیکنان خط دفاعی ناچار بودیم در این بازی برای گرفتن امتیاز به سیستم دفاعی منسجم روی آوردیم که این مساله جواب خوبی داد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهارداشت: شکل بازی دو تیم در این مسابقه به نحوی بود که اگراین مسابقه تا فردا هم ادامه می یافت گلی رد وبدل نمی شد ، ازاین روی مساوی برای هردو تیم دراین مسابقه عادلانه بود.
7160/6064/ 3404



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن