تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسنودن: دولت استرالیا از شهروندان خود جاسوسی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اسنودن: دولت استرالیا از شهروندان خود جاسوسی می کند تهران – ایرنا – ادوارد اسنودن پیمانکار پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که دولت استرالیا با تصویب قانونی برای جمع آوری اطلاعات، می تواند حتی درباره شهروندان خود نیز به صورت گسترده ای جاسوسی کند.


به گزارش پایگاه خبری تلویزیون (ای بی سی) استرالیا، اسنودن گفت: این اقدام دولت این کشور نه تنها جامعه را از شر تروریست ها نجات نمی دهد بلکه اقدام خطرناکی به شمار می رود.
وی که در سال 2013 اطلاعات محرمانه و اسناد مخفی دولت آمریکا را افشا و امروز نیز از طریق ماهواره در کنفرانس ملبورن شرکت کرده بود، در این باره افزود: تصویب قوانین جدید به دولت کانبرا و سازمان اطلاعات آن، امکان می دهد تا اطلاعات بدست آمده را حتی در اختیار سازمان های اطلاعاتی خارجی قرار دهند.
اسنودن که از زمان افشای اطلاعات محرمانه آمریکا با دریافت پناهندگی سیاسی از روسیه در مسکو به سر می برد، این قبیل اقدامات را نافی ارزش های جوامع آزاد خواند و دولت استرالیا را به سبب مجرم همیشگی فرض کردن همه شهروندانش محکوم و بسیار خطرناک توصیف کرد.
وی افزود: حملات تروریستی تنها به سبب نداشتن نظارت کافی بر رفتارهای مردم صورت نمی گیرد، بلکه بیشتر اوقات به دلیل نظارت بیش از حد دولت بر حریم خصوصی مردم اتفاق می افتد. چرا که مردم نامحرم تلقی شده و مجبور به دست زدن به کارهای نامتعارف و مخالف با اهداف دولت می شوند.
آساق**1378**1486**1010



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن