تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با کار چاق کن ها به شدت برخورد می کنیم/ سه ماموریت مهم در استان البرز برای خود قائلم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


با کار چاق کن ها به شدت برخورد می کنیم/ سه ماموریت مهم در استان البرز برای خود قائلم استان‌ها > البرز - فاضلیان رئیس کل جدید دادگستری استان البرز آخرین نفری بود که قصد سخنرانی در مراسم را داشت اما به دلیل طولانی شدن سخنرانی ها وی تنها به چند تقدیر و تشکر بسنده کرد. در پایان مراسم فرصتی دست داد تا گفتگویی اختصاصی را با وی انجام دهیم.

خبرآنلاین- البرز: رئیس کل جدید دادگستری استان البرز در پایان این مراسم به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت: من سه ماموریت برای خودم قائلم که براساس سه محور حرکت کنم با کمک همکاران استان و کمک و مساعدت سایر مسئولین پرتلاش استان محور اول ارتقای شاخصهای امنیتی که از مطالبات جدی مردم است باتوجه به ظرفیت هایی که در استان هست و تراکم جمعیت و تنوع قومیتی نظر می رسد که یکی از ماموریت اصلی دستگاه قضایی برای ارتقای امنیت باشد.
فاضلیان در ادامه افزود: سعی ما این است از تمام ظرفیت های قضایی استان به ویژه از ظرفیت های شورای تامین و دیگر دستگاه ها و نهادها استفاده کنیم و از برنامه های مهم ما سیاست های ÷یشگیرانه از وقوع جرم است در حوزه مقابله با جرم و پیشگیری اقدامات پیشگیرانه و مناسبی را خواهیم داشت.
رئیس کل جدید دادگستری همچنین از برخورد شدید با قانون شکنان، بزهکاران گفت و افزود به طور حتم یکی از سیاست های اصلی ما مبارزه شدید قانون شکنان و بزهکاران خواهد بود و به طور حتم عرصه را بر قانون شکنان تنگ می کنیم.
وی در ادامه محور دوم برنامه های کاری خود را اعتمادسازی بین دستگاه قضا و مردم عنوان کرد و افزود: از برنامه های مهم ما آسیب شناسی و رفع مشکلات مردم است. به طور حتم یکسری نواقص وجود دارد و ما برای رفع این نواقص تلاش خواهیم کرد تا ارتباط خوبی بین دستگاه قضایی استان و مردم به وجود آید. سعی خواهیم کرد در بحث اجرای احکام نیز اقداماتی را در دستور کار قرار دهیم. همچنین از دیگر برنامه های جدی ما برخورد شدید با کار چاق کن ها که باعث بی اعتمادی در مجموعه دستگاه قضایی شده اند، صورت دهیم.
فاضلیان محور سوم برنامه های خود را کارآمدی نظام اداری و قضایی دادگستری عنوان کرد و افزود: سعی خواهیم کرد شرایط مناسبی را برای همکاران به وجود آوریم که آنان با حداکثر ظرفیت و انگیزه لازم مشکلات و مسائل مردم را به دقت رسیدگی نمایند.
رئیس کل جدید دادگستری استان البرز در خصوص شناختش از این استان گفت: از زمانی که با بنده در خصوص این مسئولیت در استان البرز صحبت شد اطلاعاتی را جمع آوری کردم و به یک شناخت خوبی دست پیدا نمودم انشااله با یک برنامه ریزی صحیح و با کمک مسئولین استان و همینطور رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه بتوانیم به اهداف موردنظر دست یابیم.

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 18:18:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن