تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821367872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل و آرام سازي ترافيک، محور اصلي اقدامات معاونت حمل و نقل کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۲۴ب.ظ)
کنترل و آرام سازي ترافيک، محور اصلي اقدامات معاونت حمل و نقل کرمانشاه موج - کرمانشاه - معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري کرمانشاه گفت: محور اصلي برنامه هاي اين معاونت، کنترل، آرام سازي و مديريت ترافيک شهري کرمانشاه با به کار گيري و اعمال روش هاي مختلف کنترل و آرام سازي ترافيک است.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، افشين لرزنگنه با تأکيد بر اينکه هدف اصلي آرام سازي افزايش سطح ايمني، کاهش تعداد و شدت تصادفات، کاهش ميزان تخلفات، افزايش ايمني عابران و دوچرخه سواران، ايجـاد رفتـار صــحيح در راننــدگان، کــاهش ســرعت وســايل نقليــه، کــاهش تــداخل و برخــورد ميــان استفاده کنندگان از معابر، کاهش تقاضا و... در معابر شهري است، گفت: بر اين اساس، از محورهاي اصلي برنامه هاي اين معاونت، کنترل، آرامسازي و مديريت ترافيک شهري کرمانشاه با به کار گيري و اعمال روشهاي مختلف کنترل و آرام سازي ترافيک است.
با اشاره به اينکه آرام سازي و ايمن سازي ترافيکي با نصب سيلندر، بشکه ايمني، گل ميخ و تابلو در نقاطي از سطح شهر صورت گرفت، افزود: نصب سيلندر در ميدان آزادي، تقاطع 17 شهريور، تقاطع ارشاد، تقاطع 22 بهمن، دوربرگردان قبل از پل قره سو، اطراف پل ولايت، ميدان آناهيتا، سه راه رودکي و تقاطع پشت زمزم و نصب بشکه ايمني در ميدان آناهيتا، ميدان حافظ، تقاطعهاي پشت زمزم، حد فاصل پل ولايت تاميدان امام حسين (ع)، نصب تابلو در ميدان امام حسين (ع)، بلوار امام علي (ع)، ميدان آناهيتا و ميدان حافظ و نصب گل ميخ نيز در ورودي ميدان امام حسين (ع) از سمت بلوار جانبازان انجام شده است.
وي همچنين طول خط کشي هاي سرد ترافيکي انجام شده در سطح شهر را 54 هزار متر عنوان کرد و يادآور شد: خط کشي سرد ترافيکي در بلوار شهيد کشوري حد فاصل ميدان امام (ره) تا ميدان امام حسين (ع)، بلوار شهيد بهشتي از تقاطع ولايت تا تقاطع 22 بهمن، بلوار امام (ره) تا ميدان شهدا، بلوار جانبازان از ميدان امام حسين (ع) تا ترمينال راه کربلا به انجام رسيده است.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري کرمانشاه انجام رنگ آميزي ترافيکي به صورت رنگ گرم به طول 22 کيلومتر در محورهاي حدفاصل ميدان آزادي تا ميدان فردوسي، حدفاصل ميدان غدير تا تقاطع مادر، حدفاصل ميدان حافظيه تا ميدان سپاه و حدفاصل ميدان غدير تا تقاطع لشگر را از ديگر اقدامات انجام شده توسط اين معاونت طي سال گذشته عنوان کرد.
وي راه اندازي مرکزمعاينه فني شماره 6 کرمانشاه جهت خودروهاي بنزين سوز در خيابان سوم علاف هاي ديزل آباد را از جمله ديگر اقدامات اين معاونت برشمرد که موجب تسهيل و تسريع در امور معاينه فني براي رانندگان خودروهاي بنزين سوز شده است.
لرزنگنه با اشاره به نصب و راه اندازي دوربين هاي ثبت تخلفات سرعت در سطح شهر، گفت: با توجه به تأثير بسيار زياد اين دوربين‌ها در کنترل سرعت و کاهش تصادفات، شهرداري کرمانشاه نيز نسبت به نصب 6 دستگاه دوربين اقدام کرده است.
به گفته وي انجام هماهنگي‌هاي لازم با عوامل راهنمايي و رانندگي در جهت اعمال مقررات و حسن انجام ضوابط ترافيکي، انجام هماهنگي هاي لازم جهت بررسي و اجراي طرح هاي تامين فضاي پارکينگ اعم از حاشيه اي، غيرحاشيه اي، مسطح، طبقاتي و مکانيزه، ساماندهي پارک حاشيه اي و اجراي کارت پارک، نيازسنجي و نصب پل هاي عابرپياده از ديگر اقدامات اين معاونت دريکسال گذشته بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن