تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821035047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار اولاند در مورد جدايي انگلستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۴۰ب.ظ)
هشدار اولاند در مورد جدايي انگلستان موج - رئيس جمهور فرانسه در مورد تصميم گيري يک طرفه در مورد جدايي ار اروپا به کامرون هشدار داد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرانسوا اولاند، رئيس‌جمهور فرانسه به ديويد کامرون، نخست‌وزير انگليس هشدار داد که وي نمي‌تواند نسبت به جايگاه کشورش در اتحاديه اروپا به صورت يک جانبه عمل کند چرا که به گفته وي "قوانيني وجود دارند که بايد مورد احترام قرار گيرند".
اولاند در گفت‌وگوي تلفني با کامرون پيروزي وي را در انتخابات پارلماني تبريک گفت و تاکيد کرد: "اين کاملا مشروع است که تمايلات مردم بريتانيا در نظر گرفته شود اما قوانيني در اروپا وجود دارد که بر سر آنها رايزني صورت گرفته است."
اولاند همچنين در جمع خبرنگاران تاکيد کرد: "من به او گفتم که مي‌خواهم همکاري ويژه‌اي با آنها خصوصا درباره موضع بريتانيا در داخل اتحاديه اروپا داشته باشم."
اين درحالي است که نخست‌وزير انگليس وعده داده است که همه پرسي اي درباره عضويت کشورش در اتحاديه اروپا برگزار کند و اميد دارد که وضعيت کشورش در اتحاديه 28 عضوي بازتعريف شود. اولاند که ظاهرا از اولتيماتوم‌هايي مانند آنچه از سوي مارگارت تاچر، نخست وزير انگليس در دهه 1980 صادر شد، نگران است، مي‌گويد که انگليس بايد با شرکاي خود رايزني کند.
اولاند که از کامرون براي سفر به پاريس با هدف گفت‌وگو درباره اروپا دعوت به عمل آورده، تاکيد کرد: "آنها نگفته‌اند که مي‌خواهند از اتحاديه اروپا خارج شوند. ديويد کامرون گفته است که مي‌خواهد مذاکره کند؛ پس ما آماده مذاکره هستيم."
کامرون وعده داده است که همه پرسي جدايي از اتحاديه اروپا در سال 2017 برگزار شود اما گفته است که مي‌خواهد پيش از آن درباره شرايط عضويت بريتانيا در اتحاديه اروپا وارد مذاکره شود. با اين حال بعيد به نظر مي‌رسد که اولاند با بازگشايي معاهدات اتحاديه اروپا و اعطاي امتيازات بيشتر به بريتانيا موافقت کند. اين درحالي است که روز گذشته مردم انگلستان نيز در اعتراض به سياست هاي رياضتي و اشتباه دولت کامرون در لندن دست به تظاهرات زدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن