تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816545717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام هیاتی از وزارت بهداشت برای ارزیابی دانشگاههای هند ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رایزن علمی ایران در هند: اعزام هیاتی از وزارت بهداشت برای ارزیابی دانشگاههای هند ضروری است دهلی نو- ایرنا- رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در هند با اشاره به مشکلات دانشجویان زیرگروه پزشکی درهند ،خواستار اعزام فوری هیاتی از وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی برای ارزیابی دانشگاههای علوم پزشکی هند شد.


دکتر «علی اعظم خسروی» روز یکشنبه درگفت وگوی اختصاصی با ایرنا گفت: هم اکنون بیش از سه هزار دانشجوی پزشکی ،دندانپزشکی و دارو سازی با هزینه شخصی در هند تحصیل می کنند که وضعیت روشنی درخصوص تایید مدارکشان بعد از پایان تحصیل ندارند.
وی اظهار کرد در دوسال و نیم گذشته بارها از مسوولان وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی خواسته شده است که با اعزام هیاتی به هند نسبت به ارزیابی دانشگاههای این کشور و تعیین تکلیف این افراد اقدام کنند.
رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در هند گفت که هم اکنون تعدادی از دانشجویان پزشکی در دانشگاههای هند تحصیل می کنند که استانداردهای آموزشی در تراز جمهوری اسلامی را ندارند و لازم است با اعزام هیاتی نسبت به تعیین تکلیف این افراد اقدام شود.
به گفته وی قرار بود هیاتی از وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی آبان ماه سال گذشته برای ارزیابی دانشگاههای علوم پزشکی این کشور به هند سفر کنند که این سفر چند بار به عقب افتاد و تاکنون انجام نشده است .
خسروی افزود: ممکن است در بازدید این هیات تعدادی از دانشگاههای مورد تایید از فهرست خارج و تعداد دیگری از دانشگاهها به فهرست مورد تایید اضافه شود و باتوجه به وضع علمی کشورمان ریزش و رویش های جدید لازم است .
وی گفت: لازم است بازنگری کلی در خصوص دانشگاههای مورد تایید صورت گیرد چرا که برخی از دانشگاههای مورد تایید از استانداردها فاصله گرفته اند، هرچند که تعدادی دانشگاههای خوب نیز در فهرست فعلی وجود دارد.
وی افزود: تمام اطلاعات دانشگاههای علوم پزشکی برای سفر هیات وزارت بهداشت آماده شده و این هیات با سفر چند روزه می تواند این مشکل را مرتفع کند.
رایزن علمی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند با اشاره به سودجویی دلالان برای ثبت نام دانشجویان اظهار کرد یکی از شروط تایید دانشگاهها باید ثبت نام آنلاین باشد ، تا دست دلالان کوتاه شود.
خسروی افزود: وزارت بهداشت در صورتی که نمی تواند این سفر را انجام دهد می تواند براساس رتبه دانشگاههای هند ،ثبت نام آنلاین و آزمون بعد از اتمام تحصیل تکلیف سه هزار دانشجوی پزشکی مشغول به تحصیل در هند را مشخص کند.
وی از خانواده ها خواست قبل از اعزام به تحصیل فرزندان خود به هند تحقیقات لازم را در خصوص دانشگاههای این کشور داشته باشند.
نوریان سرکنسول ایران در حیدرآباد نیز چندی پیش با اشاره به مشکلات دانشجویان خواستار سفر فوری هیاتی از وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف دانشجویان پزشکی شده بود.
بیش از هفت هزار دانشجوی ایرانی در 64 گرایش در علوم پایه ،فنی و مهندسی ،پزشکی ،دندانپزشکی و دارو سازی در هند تحصیل می کنند.
*آساق*3*1600*1579



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن