تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترور دانشمندان هسته‌اي خللي در عزم دانشمندان جوان کشور ايجاد نکرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۲۸ق.ظ)
سخنگوي سازمان انرژي اتمي: ترور دانشمندان هسته‌اي خللي در عزم دانشمندان جوان کشور ايجاد نکرد موج - سخنگوي سازمان انرژي اتمي کشورمان گفت: ترورهاي ناجوانمردانه که متأسفانه مورد چشم‌پوشي سازمان‌هاي بين‌المللي قرار گرفته نه‌ تنها نتوانست خللي در عزم و اراده متخصصين و دانشمندان جوان کشورمان ايجاد کند.
به گزارش خبرگزاري موج، بهروز کمالوندي با اشاره به برگزاري دومين کنگره بين‌المللي 17000 شهيد ترور کشور گفت: هيچ ترديدي وجود ندارد که ريشه‌کني پديده شوم تروريسم علاوه‌ بر اقدامات سياسي، نيازمند اقدامات سازمان‌يافته و برنامه‌ريزي‌شده در حوزه ديپلماسي عمومي است.
وي گفت: متاسفانه بخش مهمي از رسانه‌هاي بين‌المللي، وابسته و غيرمستقل هستند و اين وابستگي آن‌ها باعث وارونه جلوه‌يافتن حقايق شده است.
سخنگوي سازمان انرژي اتمي کشورمان علت اصلي ترور دانشمندان هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران به‌دست تروريسم دولتي غرب را اقدامي براي تحت‌تاثير قراردادن عزم نخبگان هسته‌اي کشورمان تحليل کرد و افزود: ترور دانشمندان هسته‌اي به‌خيال خام آمريکا، کشورهاي غربي و صهيونيسم جهاني در راستاي ايجاد رعب و وحشت در بين اساتيد دانشگاه‌ها و جوانان علاقه‌مند به توسعه صنعت هسته‌اي کشور صورت گرفت تا در عزم و اراده آنان براي ادامه راه، ترديد ايجاد کند.
کمالوندي افزود: اين ترورهاي ناجوانمردانه که متأسفانه مورد چشم‌پوشي سازمان‌هاي بين‌المللي قرار گرفته نه‌ تنها نتوانست خللي در عزم و اراده متخصصين و دانشمندان جوان کشورمان ايجاد کند، بلکه با اثبات حقانيت راه اين شهيدان، جوانان متخصص کشورمان در اين صنعت و دانشگاه‌ها با مضاعف‌کردن تلاش‌هاي خود، اين سياست غيرانساني کشورهاي غربي را ناکام گذاشته‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن