تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820551484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر، جنایات سعودی ها علیه ملت یمن را رسوا می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تصاویر، جنایات سعودی ها علیه ملت یمن را رسوا می کنند بیروت – ایرنا – متجاوزان سعودی در جنگ وحشیانه علیه ملت یمن در استفاده از هرگونه سلاح کشتار جمعی و ویرانگر فروگذار نکرده و جنایاتی نامحدود را مرتکب شده اند که فقط ازعطش آل سعود برای بازی با خون حکایت دارند.


به گزارش ایرنا، فقط تصاویر می توانند ، عمق جنایات سعودی ها علیه ملت یمن را که طبق تعاریف و قوانین بین المللی نسل کشی و کشتار دسته جمعی خوانده می شوند، رسوا می کنند.
در این میان سکوت جهانی درمقابل استفاده رژیم سعودی از انواع سلاح های ممنوعه بین المللی مانند فسفر سفید و خوشه ای جای تامل و سئوال دارد که بدتر از آن شورای امنیت سازمان ملل با صدور قطعنامه ای از آن حمایت می کند.
عبور سعودی ها در تجاوز علیه یمن از مرزهای تعریف شده در قوانین بین المللی برای نسل کشی و کشتار دسته جمعی کم سابقه است تا جاییکه آنها حتی روی صهیونیست ها را در این زمینه سفید کرده اند.
این جنایات امروز به حدی رسیده که سازمان های حقوق بشری را مجبور به واکنش و انتشار تصاویر و فیلم هایی جان خراش از جنایات آل سعود در یمن به ویژه استان صعده در شمال این کشور کرده است.
تحلیل و بررسی تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که آل سعود از سلاح های ممنوعه بسیار خطرناک به ویژه علیه غیرنظامیان یمنی ساکنان روستاها و شهرک ها استفاده کرده و فاجعه انسانی بزرگی را در یمن رقم زده اند.
پیکرهای سوخته کودکان مظلوم یمنی، عمق این فاجعه را به تصویر می کشد و بار دیگر تصاویر کودکان شهید لبنانی و فلسطینی را در اذهان متبادر و از سیاست نسل کشی و کشتار دسته جمعی دو رژیم سعودی و صهیونیستی حکایت می کنند.
افزایش بمباران های کور جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها برای تجاوز علیه یمن روز به روز بر تعداد شهدای یمنی به ویژه کودکان و زنان می افزاید و به تحقق سیاست تبدیل یمن به سرزمین سوخته نزدیکتر می شود در حالی که هیچ یک از اهداف آل سعود ناشی از صبر راهبردی مردم یمن تحقق نیافته است.
در یک کلام ، عبارات و جملات از توصیف جنایات وحشتناک آل سعود علیه ملت مظلوم یمن ناتوان هستند ، شاید تصاویر بتوانند گوشه ای از آن را بازگو کنند.
خاورم * 381* 1324



























20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن