تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار بلخ افغانستان: امضای پیمان امنیتی با آمریکا بی فایده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار بلخ افغانستان: امضای پیمان امنیتی با آمریکا بی فایده است کابل- ایرنا- استاندار بلخ افغانستان با اشاره به گذشت چند ماه از امضای پیمان امنیتی کابل- واشنگتن ،گفت: این پیمان برای افغانستان بی فایده است.


خبرگزاری جمهور روز یکشنبه به نقل از«عطامحمد نور» اعلام کرد که با گذشت هر روز وضعیت امنیتی کشور بدتر می شود و چنانچه دولت در این راستا اقدامات جدی نکند، وی نیروی مردمی را برای دفاع آماده خواهد کرد.
عطامحمد نور روز گذشته در کنسولگری سفارت روسیه در شهر مزار شریف در نشستی که به مناسبت هفتادمین سالگرد شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم برگزار شد ، از دولت وحدت ملی افغانستان انتقاد کرد و گفت: دولت در رابطه با تامین امنیت شمال کشور بی تفاوت است.
انتقادها از امضای پیمان امنیتی کابل- واشنگتن پس از انتشار اخبار واگذاری 14 هواپیمای جنگی امریکایی به پاکستان، در محافل سیاسی و مجلس نمایندگان افغانستان افزایش یافته است .
در گزارش رسانه های غربی گفته شده است ک آمریکا همچنین 59 هواپیمای آموزشی ارتش و 374 خودرو زرهی را نیز به ارتش پاکستان داده است.
پیش از این نیز با افزایش ناامنی ها و گسترش جنگ با گرم شدن هوا برخی از اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنای افغانستان از امضای پیمان امنیتی کابل- واشنگتن انتقاد کرده و خواهان تجدید نظر در آن شدند.
پیمان امنیتی کابل- واشنگتن هشتم مهر ماه سال 1393 در کابل بین محمد حنیف اتمر مشاور امنیتی ملی افغانستان و سفیر آمریکا در کابل امضا شد .
آساق*5*291*1579



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن