تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 25 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799876844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقابل شاگردان تارتار و منصوریان در دیدار صبای قم و نفت تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد؛
تقابل شاگردان تارتار و منصوریان در دیدار صبای قم و نفت تهران

صبای قم نفت تهران


شناسهٔ خبر: 2575805 - یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
استانها > قم

قم - تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران امروز در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در روز تقابل شاگردان تارتار و منصوریان با هم روبرو می‌شوند. به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور امروز در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها، دو تیم صبا و نفت تهران در پایتخت برابر هم قرار می‌گیرند.صبای قم که هفته گذشته در خانه برابر استقلال تهران تسلیم شد چند هفته‌ای است که رنگ پیروزی را ندیده است و در ۲ هفته پایانی لیگ بر‌تر کار سختی در پیش دارد چنان که آن‌ها پس از بازی امروز با نفت باید در آخرین بازی با فولاد خوزستان مسابقه دهند.با توجه به حضور تیم نفت تهران در کورس قهرمانی و بهره‌مندی زردپوشان تهرانی از امتیاز میزبانی، این تیم از انگیزه زیادی برای شکست صبا برخوردار است و می‌خواهد با پیروزی بر صبا راه خود را به سوی کسب عنوان قهرمانی لیگ بر‌تر هموار کند.نفتی‌ها که فصلی رویایی را پشت سر گذاشته‌اند، با صعود به فینال جام حذفی، راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حضور در رده دوم جدول رده بندی لیگ بر‌تر نشان داده‌اند که موفقیت این تیم اتفاقی نبوده است.شاگردان علیرضا منصوریان که تنها با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند امیدوارند امروز صبای قم را شکست دهند و چشم انتظار توقف تراکتورسازی برابر استقلال هستند تا بلکه در پایان دیدارهای امروز صدر جدول را از تراکتورسازان پس بگیرند.صبا اما با توجه به موقعیتش در جدول رده بندی و وضعیت با ثبات خود، انگیزه زیادی در این بازی ندارد و این مسابقه، یک بازی خنثی برای صبایی‌ها به شمار می‌رود و این امر، یک چالش از نظر بی‌انگیزه بودن و یک فرصت از نظر عدم وجود استرس در میان بازیکنان است.
دیدار تیمهای فوتبال سایپا و صبای قم
با توجه به جایگاه نماینده لیگ برتری قم در جدول رده بندی، بزرگ‌ترین هدفی که این تیم می‌تواند برای ۲ بازی پایانی خود داشته باشد حفظ رتبه یک رقمی خود در جدول رده بندی است گرچه آن‌ها ممکن است حتی در صورت شکست در بازی امروز هم از جای خود در جدول تکان نخورند.صبا در بازی امروز بدون حسین کوشکی محروم به میدان می‌آید و ظاهرا پیروز قربانی و ایوب کلانتری هم در بازی امروز غایب خواهند بود اما جلال علیمحمدی پس از طی دوران محرومیتش در بازی با استقلال، امروز بار دیگر به ترکیب صبای قم باز می‌گردد.با توجه به غیبت احتمالی ایوب کلانتری باید دید تارتار از چه بازیکنی در خط حمله استفاده می‌کند و آیا جواد کاظمیان به ترکیب صبا باز می‌گردد یا خیر.با توجه به اینکه گفته می‌شود نفت تهران در هفته‌های اخیر افت کرده، بخت صبا برای کسب امتیاز از این بازی خیلی هم کم نیست مگر اینکه توان و انگیزه بالای نفت تهران، مجال خودنمایی به بازیکنان صبا ندهد.در ۹ بازی گذشته بین نفت تهران و صبا، نفتی‌ها صاحب ۴ برد، ۴ مساوی، یک باخت، ۱۲ گل زده و ۹ گل خورده شده‌اند ضمن اینکه نفت تهران در ۷ بازی اخیر خود با ۵ برد و ۲ باخت، یک مساوی هم نگرفته است و صبا هم در ۴ بازی اخیر خود برد نداشته و ۲ امتیاز گرفته است.دیدار دو تیم از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.پاشایی: برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویممربی تیم صبای قم در خصوص دیدار نفت تهران و صبای قم در گفتگو با خبرنگار مهر تأکید کرد که تیمش امروز برابر نفت تهران برای ۳ امتیاز به میدان می‌رود.حسین پاشایی گفت: بازی امروز برای نفت از حساسیت بالایی برخوردار است. این تیم نشان داده که می‌توان یک تیم را از لیگ دو به حد قهرمانی رساند. باشگاه نفت با افکار مدیریتی خود در ۳ یا ۴ سال اخیر عالی عمل کرده است.وی افزود: نکته مثبت دیدار امروز برای ما خستگی و استرس بالای نفت است. هم به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داریم و مهدی تارتار سرمربی تیم صبا نقاط ضعف حریف را تحلیل کرده است. یقین بدانید که برای ۳ امتیاز بازی به میدان خواهیم رفت. مساوی برای ما تأثیری ندارد و به دلیل همین بدون استرس و با آرامش برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.پاشایی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم صبا برای بازی با نفت عنوان کرد: کوشکی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و پیروز قربانی نیز کمی دچار کسالت است. ایوب کلانتری نیز امروز در اختیار نداریم.مربی تیم صبا در پاسخ به این سئوال که آیا ایوب کلانتری دچار مشکل انضباطی شده است، گفت: بحث انضباطی نیست کلانتری در تمرینات کمی خسته بود به خاطر همین تارتار به او اجازه داد برای بازی با نفت استراحت کند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن