تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت ایران در چشمه امارات غرق شد/ صعود شاگردان منصوریان به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان | ایلنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا نفت ایران در چشمه امارات غرق شد/ صعود شاگردان منصوریان به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان ایلنا: تیم فوتبال نفت ایران علی‌رغم شکست 3 بر صفر برابر العین امارات به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
نفت ایران در چشمه امارات غرق شد/ صعود شاگردان منصوریان به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های العین امارات و نفت ایران از هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20 امشب در ورزشگاه بن‌زاید العین آغاز شد و با شکست 3 بر صفر نماینده کشورمان به پایان رسید. ترکیب العین:خالد عیسی ـ فایز، محمد سالم، الانزی، محمد احمد ـ لی میونگ جو، سعید هلال، کمبو اکوکو، عمر عبدالرحمان، دیاکی ابراهیم و آساموآ جیان ترکیب نفت‌تهران:علیرضا بیرانوند ـ وحید حمدی نژاد، امین حاج محمدی، لئوناردو پادووانی، سعید لطفی ـ علیرضا عزتی، کمال کامیابی نیا، عباس بوعذار، ایمان مبعلی، وحید امیری و ارسلان مطهری نفت دیدار را خوب آغاز کرد و در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رسید. با شروع نیمه دوم العین فشار بیشتری روی دروازه نفت آورد و دقیقه 63 عمرعبدالرحمن نخستین گل اماراتی‌ها را به ثمر رساند. دقیقه 74 نوبت به آساموا جیان رسید تا با یک ضربه ساده درون محوطه جریمه دروازه بیرانوند را فروبریزد و العین 2 بر صفر پیش بیفتد. این پایان کار نبود و دقیقه 86 جرس کمبو اکوکو سومین گل میزبان را به ثمر رساند تا شاگردان منصوریان در گام آخر مرحله گروهی برابر العین امارات متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شوند. العین با این پیروزی 12 امتیازی شد و به عنوان نخست گروه B‌ دست یافت. نفت هم با وجود این شکست و با توجه به برتری 2 بر صفر الشباب برابر پاختاکور ازبکستان در رتبه دوم این گروه قرار گرفت و راهی مرحله یک‌ هشتم پایانی شد.  

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ ۲۲:۰۸:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن