تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812849933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص تسهيلات بهسازي به ۹ هزار واحد مسکوني در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۲۰ق.ظ)
معاون وزير راه خبر داد: اختصاص تسهيلات بهسازي به ۹ هزار واحد مسکوني در مازندران موج - معاون وزير راه و شهرسازي از اختصاص تسهيلات بهسازي به ۹ هزار واحد مسکوني در مازندران خبر داد و گفت: يک هزار و ۸۵۶ مورد تسهيلات وديعه مسکن نيز براي اين استان در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد سعيد ايزدي، معاون وزير راه و شهرسازي، در حاشيه بازديد از بافت تاريخي شهرستان ساري در محله آب‌انبار نو اظهار کرد: ساخت سالانه ۲۰۰ هزار مسکن از طريق بهسازي در بافت روستاها و ۳۰۰ هزار مسکن در بافت‌ها از طريق تسهيلاتي که دولت تعيين کرده، دو اولويت طرح جامع مسکن است که موارد آن ابلاغ‌شده است.
معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه دولت بايد بتواند از طريق پرداخت تسهيلات، مردم ساکن در بافت فرسوده را توانمند کند، افزود: سال گذشته بعد از دو سال توانستيم ابلاغيه اعطاي تسهيلات را از طريق بانک مرکزي به ۲۲ بانک عامل ارسال کنيم.
ايزدي در ادامه افزود: اکنون براي نخستين بار تسهيلات مسکن در بافت فرسوده از کلان‌شهرها از ۳۰ ميليون تومان به ۵۰ ميليون تومان افزايش‌يافته و در شهرهاي بالاي ۲۰۰ هزار نفر جمعيت به ۴۰ ميليون تومان و در شهرهاي زير ۲۰۰ هزار نفر جمعيت هم به ۳۰ ميليون تومان رسيد.
وي اضافه کرد: اين تسهيلات با سود ۲۲ درصد اعطا مي‌شود که ۹ درصد از آن را دولت پرداخت مي‌کند.
معاون وزير راه و شهرسازي در اين باره گفت: همان‌طور که در پرونده‌هاي سال ۹۳ تقاضا کرديم تعاوني‌ها، کساني که اقدام به تجميع در ساخت‌وساز دارند، زنان سرپرست خانوار، افرادي که املاک در موقعيت تخريب قرار دارند و بلاتکليف هستند در اولويت دريافت تسهيلات قرار گيرند، امسال هم در نظر داريم اين تسهيلات را به شهرهايي اختصاص دهيم که به صورت کاراتر در فرآيند بهسازي عمل مي‌کنند.
مديرعامل شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران از اختصاص تسهيلات بهسازي به ۹ هزار واحد مسکوني در مازندران خبر داد و گفت: يک هزار و ۸۵۶ مورد تسهيلات وديعه مسکن نيز براي اين استان در نظر گرفته شده است.
وي با تاکيد بر کنترل کيفيت واحدهايي که تسهيلات دريافت مي‌کنند، گفت: در گذشته، متقاضيان بعد از معرفي به بانک و دريافت تسهيلات، رها مي‌شدند و نظارتي بر نحوه ساخت‌وساز آن‌ها صورت نمي‌گرفت، اما؛ اکنون در هر مرحله از ساخت‌وساز اگر گزارش تخلف در چگونگي کيفيت اين واحدها به دست ما برسد، تسهيلات واحد مورد نظر قطع مي‌شود.
حيدر نوروزي مديرکل راه و شهرسازي مازندران در بازديدي که به همراه معاون وزير از محله آب‌انبار نوي ساري داشت در مورد وضعيت بافت‌هاي فرسوده اين استان گفت: مازندران ۴ هزار و ۸۲۱ هکتار بافت فرسوده دارد که به ترتيب ساري، بابل، آمل و قائم‌شهر بيشترين شهرهاي دارنده بافت فرسوده در استان هستند.
مديرکل راه و شهرسازي مازندران با اشاره به اينکه ۳۰ درصد شهرها را بافت فرسوده تشکيل داده است، افزود: مازندران يک هزار و ۱۹۱ هکتار سکونت‌گاه غيررسمي دارد که به ترتيب بيشترين سکونت‌گاه غيررسمي در شهرهاي قائم‌شهر، بابل، آمل، ساري و نکا قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن