تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815718720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبديل 30 هکتار از جزيره هنگام به منطقه گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۰:۵۹ق.ظ)
تبديل 30 هکتار از جزيره هنگام به منطقه گردشگري موج - 30 هکتار از اراضي جزيره هنگام براي تبديل به منطقه نمونه گردشگري به‌زودي در اختيار سرمايه‌گذار بخش خصوصي قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، فرشيد واحدي، معاون گردشگري و سرمايه‌گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان هرمزگان، گفت: در دور دوم سفر دولت نهم بـه استان هرمزگان ايجاد هفت منطقه نمونه گردشگري در استان به تصويب هيأت دولت رسيد که يکي از اين مناطق جزيره هنگام است.
فرشيد واحدي، افزود: انتظار مي‌رود با ايجاد امکانات گردشـگري در جزيـره هنگـام صـنعت گردشـگري در اين جزيره بيش از پيش رونق گيرد.
واحدي عنوان کرد: جزيره هنگام با داشتن جاذبه‌هاي منحصر به فرد طبيعي در ميان ساير جزاير خليج‌فارس، پتانسيل تبديل‌شدن به مرکز گردشگري دريايي جنوب کشور را داراست.
وي در ادامه افزود: مطالعات به منظور ايجاد منطقه نمونه گردشگري در جزيره هنگام توسط اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان هرمزگان انجام شده است.
اين مقام مسوول در استان هرمزگان ادامه داد: در راستاي تبديل جزيره هنگام به منطقه نمونه گردشگري، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري تسهيلات مورد نياز از جمله زيرساخت‌هاي اوليه را براي سرمايه‌گذار بخش خصوصي فراهم خواهد کرد.
واحدي تاکيد کرد: از سوي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان هرمزگان، فراخوان به منظور جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي براي ايجاد منطقه نمونه گردشگري جزيره هنگام اعلام شده است.
وي با اشاره به اينکه هم اکنون سرمايه‌گذار بخش خصوصي براي ايجاد امکانات گردشگري در جزيره هرمز مشخص شده است، گفت: به‌زودي شاهد آغاز عمليات اجرايي ايجاد منطقه نمونه گردشگري در اين جزيره خواهيم بود.
به گفته معاون گردشگري و سرمايه‌گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان هرمزگان، اختصاص 30 هکتار از اراضي اين جزيره براي تبديل به منطقه نمونه گردشگري در استان مصوب شده است که به‌زودي اين اراضي در اختيار سرمايه‌گذار قرار خواهد گرفت.
وي اذعان داشت: بنا به گفته سرمايه‌گذار بخش خصوصي ايجاد دهکده سلامت در جزيره هنگام جزء برنامه‌هاي اصلي در ايجاد منطقه نمونه گردشگري اين جزيره محسوب مي‌شود.
اين مقام مسوول در استان هرمزگان تاکيد کرد: پيش‌بيني مي‌شود، ظرف يک ماه آينده زمين در اختيار سرمايه‌گذار قرار گيرد و پس از پايان مطالعات و تهيه طرح گردشگري از سوي سرمايه‌گذار، تا شش ماه آينده شاهد آغاز عمليات اجرايي باشيم.
وي گفت: هم اکنون گردشگران علاقه‌مند به سفر جزيره هنگام از طريق اسکله‌هاي کندالو و شيب دراز در قشم و با استفاده از قايق‌هاي تفريحي به اين جزيره وارد مي‌شوند.
به گفته وي، در اين جزيره هم اکنون هتل و مکان اقامتي مشخص وجود ندارد، اما؛ برخي از گردشگران اقدام به برپايي کمپ مي‌کنند و يا در خانه‌هاي روستايي اقامت مي‌گزينند.
معاون گردشگري و سرمايه‌گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان هرمزگان اذعان داشت: اميد مي‌رود با ايجاد منطقه نمونه گردشگري جزيره هنگام و ساخت هتل، مشکل اقامت در اين جزيره برطرف شود.
واحدي يکي از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري جزيره هنگام را خليج دلفين‌ها عنوان کرد و گفت: شرايط در اطراف آب‌هاي اين جزيره به‌ گونه‌اي است که مي‌توان شاهد تماشاي دسته‌هاي دلفين‌ها بود.
وي تاکيد کرد: همچنين ساحل نقره‌اي و آکواريوم طبيعي از ديگر جاذبه‌هاي گردشگري اين جزيره محسوب مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن