تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803653136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح طلبان گلستان اسب خود را برای رقابتهای انتخاباتی زین کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اصلاح طلبان گلستان اسب خود را برای رقابتهای انتخاباتی زین کردند گرگان - ایرنا - نشریه گلشن مهر در مطلبی با عنوان گام نخست اصلاح طلبان گلستان و زین کردن اسب آنها برای رقابتهای انتخاباتی به بررسی نشست پنجشنبه گذشته در کانون طه گرگان پرداخت.


در مطلب گروه سیاسی نشریه گلشن مهر، آمده است: امسال گویا همه گروههای سیاسی اسب خود را زین کرده اند تا از پس یک انتخابات پرشور بر آیند، به همین خاطر گروهها و نهادهای سیاسی کم کم حال و هوای انتخابات بخود می گیرند و اندک اندک بر گفتگو های سیاسی افزوده می شود و گروههای رقیب خواهند کوشید نامزدهای شایسته ی خود را برای مجلس به مردم معرفی نمایند در این میان اصلاح طلبان گلستان با الگو گیری از انتخابات ریاست جمهوری 92 بازهم بدنبال خرد جمعی و اجماعند آنها معتقدند که بدنه اجتماعی لازم را دارند و اگر بتوانند انتخابات و فرصتهای انتخاباتی را مدیریت نمایند باز هم پیروز انتخابات خواهند بود اتفاقی که یک بار با انصراف عارف به نفع روحانی در ریاست جمهوری افتاده بود اینک اصلاح طلبان را یاد آوری می نماید تنها راه پیروزی اجماع و بهره بری از خرد جمعی است به همین خاطر شورایی پنج نفره مرکب از سید ابراهیم دراز گیسو، هاشم مهیمنی، ابوالفضل دوست محمدیان، یغمور قلی زاده و عبداله میر اکبری که مورد وثوق بدنه اعتدالیون و اصلاح طلبان مرکز بوده اند بعد از بحث و بررسی فراوان 230 تن از فعالان اعتدالی و اصلاح طلب را در پنجشنبه گذشته در کانون طاها جمع کردند و چارچوب ها و برنامه های بزرگان اصلاحات و رهبری آن را برای حاضران توضیح دادند و در پایان نیز با انتخاب شورای اصلاح طلبان استان مقرر شد تا این شورا همین روند را برای حوزه های انتخابی استان در پیش گیرند.
در این نشست بعد از توضیحات اولیه میراکبری مدیر اجرایی، سید ابراهیم درازگیسو بعنوان رییس شورا گفت: هر جا وحدت داشته ایم موفق بوده ایم و این مسیری است که ما از ابتدای انقلاب آن را تجربه کرده ایم.
ابراهیم درازگیسو استاندار اسبق گلستان و رییس شورای هماهنگی ملی استانی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس با بیان این مطلب افزود: همواره ما باید به جوانان و زنان بعنوان دو رکن اساسی فعالیت توجه داشته باشیم و بدانیم که در صورت با هم بودن می توانیم بر مشکلات فائق آییم به همین دلیل ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که هم توان تحلیل و هم توان دفاع از حقوق مردم را داشته باشند و حداقل آنکه حامی دولت برخاسته از مردم باشند.
دراز گیسو در ادامه گفت این جمع باید بکوشند در همه ی حوزه های انتخابی شوراهایی را انتخاب نمایند تا بتوانند برنامه ای مدون برای انتخابات ارائه دهند درازگیسو ادامه داد باید فداکاری نماییم و اگر کسی دیگر بر ما ارجحیت داشت بجای خود، معرفی نماییم.
در ادامه مهندس میرلوحی که به نمایندگی از شورای اصلاح طلبان ایران در جمع حضور داشت به سخنرانی درباره انسجام بخشی اصلاح طلبان سخن گفت.
وی درباره تبار اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان همان کسانی هستند که در قبل از انقلاب، زمان انقلاب، زمان جنگ و در مسوولیتها صاحب صلاحیت بودند و اگر صحیفه ی نور امام راحل را ورق بزنیم در جای جای آن می توانیم نام آنها را ببینیم.
وی در ادامه با انتقاد از اینکه با حذف سابقه ی انسانها را در محدوده حال محدود می کنند، گفت: آیا می توان هاشمی رفسنجانی با آن سابقه را تنها محدود به حال کرد و و با نادیده گرفتن 21 جلد صحیفه ی نورگفت حال هاشمی و اصلاح طلبان حال خوبی نیست.
میر لوحی ادامه داد : ما معتقدیم همواره اصلاح طلبان دارای برنامه و اصول بوده اند اصلاح طلبان هم بر اسلامیت و هم بر جمهوریت تاکید می کنند ، اصلاح طلبان هم بر آزادی و هم بر استقلال و هم بر جمهوریت و اسلامیت تاکید می نمایند.
وی افزود ما هم از آزادی دفاع می کنیم و هم دین را سازگار با آزادی می دانیم و هم استقلال را جنگ با دنیا نمی دانیم میر لوحی ادامه داد اصلاح طلبی دارای ظرفیت است و با آنکه تمام فشارها وجود داشت اما باز هم دوباره سر برآورده است و نشان می دهد، اصلاحات هم نوآوری دارد و هم باید ظرفیتها را حفظ کرد.
وی ادامه داد: در عین اینکه تنوع را می پذیریم اما باید به لوازم تنوع پایبند باشیم وی در ادامه با آسیب شناسی اصلاحات پرداخت و گفت: ما امروز باید بدانیم که اشتباهات سال 84 را تکرار نکنیم مردمی که 60 درصد رای خود را به اصلاحات دادند اما با اشتباه تاکتیکی اصلاح طلبان، دیگری قدرت را در دست گرفت.
او تاکید کرد: باید تجربه موفق 92 را ادامه دهیم و باز هم درست مدیریت کنیم و بجاست که بخاطر آن اشتباه از مردم عذرخواهی نماییم.
وی یادآور شد پیروزی دکتر روحانی با فداکاری دکتر عارف و مدیریت بزرگان اصلاحات اتفاق افتاد که باید چنین بزرگواری هایی نهادینه شود.
میرلوحی ادامه داد: باید در استانها بر اساس مدل غیر متمرکز باتوجه به تنوع اقوام و مذاهب تصمیم گیری شود زیرا شورای اصلاح طلبان دارای اختیارات وسیعی است تا نتوانند از بیرون، اصلاحات را مدیریت نمایند.
در ادامه هاشم مهیمنی استاندار اسبق گلستان گفت: دولت امروز نیازمند مجلس همراهست ، ما باید اجماع نماییم زیرا عقل حکم بر اجماع دارد و بعد از آن گذشت است، زیرا گذشت می تواند به اجماع کمک نماید و نکته بعدی تلاش برای پیروزی در انتخابات پیش روست.
مهیمنی ادامه داد: اصلاح طلبان اینک توانسته اند اجماع خوبی دست یابند و باید بپذیریم که در کنار اشکالات توانمندها را نیز ببینیم زیرا رقیب ما می خواهد یا همه ی قدرتمندان اصلاح طلب را از گردونه خارج نماید و یا با برنامه همه را به انتخابات و نامزدی بکشاند پس باید میانه آن را بگیریم و با برنامه پیش برویم و ضعف هارا اصلاح نماییم.
گفتنی است در پایان این هم اندیشی شورای اصلاح طلبان برای انتخابات آتی مجلس انتخاب شد که به ترتیب از بین 200 تن حاضر آقایان و خانمها
1-یوسف رستمانی با 140 رای
2- عبدالسلام مهیمنی با 137 رای
3-حمیدرضا بارچیان 134 رای
4-احسان مکتبی 133 رای
5- محمد حسین علی اصغری 116 رای
6- غلامرضا حاتمی 113 رای
7- حسین رفعتی 112 رای
8- غلامرضا شاطری 112 رای
9- محمدر ضا ایزد 105 رای
10- کاظم علاالدین 99 رای
11- حسین احمدی 99 رای
12-علی کلاتی 96 رای
13- نقدی گل چشمه 94 رای
14- عاطفه پهلوان 88 رای
15-عبداله شاهینی 87
16-مهدی بهزادیان 85
17- محمد کیقبادی 84 رای
18- نور محمد تربتی نژاد 84 رای
19- کلثوم کریم ابادی 82 رای
20-علی برزمینی 81 رای
21- سیاوش بسطامی 77 رای
22- دکتر زهتاب 76 رای
23-عبدالرضا باقری 75 رای
24- یوسف بسنجیده 74 رای بدست آوردند.

6203/



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن