تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805218251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش: پاسخ کفاشیان کافی بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کی‌روش: پاسخ کفاشیان کافی بود




سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد صحبت‌های لازم در خصوص جلسه‌اش را کفاشیان اعلام کرده است.





خبرگزاری تسنیم: کی‌روش که امروز (شنبه) جلسه‌ای را با علی کفاشیان و سپس برخی دستیارانش داشت در این مورد اظهار داشت: ابتدا باید از همه رسانه‌ها تشکر کنم که آمدند و دغدغه‌های‌شان در خصوص تیم ملی فوتبال را گفتند. از همه رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم که سوء تفاهمی به وجود آمد که ما نتوانستیم بعد از جلسه اول پاسخگوی سوالات باشیم.

وی درباره اینکه چه صحبت‌هایی در جلسه‌اش با کفاشیان مطرح شده و نظرش در خصوص صحبت‌های گودرزی چیست، گفت: من فکر می‌کردم بعد از جلسه اول صحبت‌های کفاشیان همه پاسخ‌ها را می‌دهد و نیازی نیست که صحبتی داشته باشیم. صحبت‌های کفاشیان هم در خصوص صحبت‌های وزیر کافی بوده و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم، جلسه دومی را برای برنامه‌ریزی‌های تیم ملی داشته باشیم. پس به این شکل نیاز نیست که در خصوص جلسه اول‌مان صحبتی داشته باشید چرا که صحبت‌های رئیس فدراسیون کافی بود و دیگر از سوی من و افشین پیروانی هم صحبتی باقی نمی‌ماند که بخواهیم پاسخ دهیم. کفاشیان تمام صحبت‌های لازم را در این خصوص انجام داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به جلسه دومش که با حضور افشین پیروانی و مهدی خانبان برگزار شد، خاطرنشان کرد: ما در این جلسه به دنبال ر اهکارهایی برای تیم ملی بودیم که در خرداد ماه دو مینی‌کمپ را پیش رو دارد و برنامه‌ریزی این اردو را انجام دادیم. در این مینی‌کمپ‌ها از بازیکنانی که لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی هستند استفاده نخواهیم کرد و در این دو مینی‌کمپ فرصت به بازیکنانی جوان داده خواهد شد تا برای حضورشان در تیم ملی بجنگند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام لیست بازیکنان همه متوجه خواهند شد که ما چقدر توجه و ریزبینی روی لیگ داریم و به نظرم بازیکنانی که در لیست ما هستند باید برای کسب موقعیت در تیم ملی بجنگند. مطمئنا بعد از اعلام اسامی چند سورپرایز در تیم خواهید دید و البته فراتر از این موضوع بعد از اعلام لیست مشاهده خواهد شد که به آنهایی که در لیست حضور داشتند احترام گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه بعد از هفته اول ماه ژوئن اولین اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد، تاکید کرد: مطمئن هستیم که اردوی نهایی ما در استانبول ترکیه برگزار می‌شود و برای برنامه‌ریزی این اردو سخت کار شده است و امروز نیز باید اعلام کنیم بازی مقابل ازبکستان در تاریخ 11 ژوئن در تاشکند قطعی شده است و در تاشکند به مصاف این تیم خواهیم رفت کم و بیش 5 تا 6 روز در ازبکستان خواهیم بود و بعد از آن به ترکمنستان می‌رویم تا اولین بازی رسمی خود را در مقدماتی 2018 روسیه و مقدماتی جام ملت‌های 2019 امارات مقابل تیم ملی ترکمنستان انجام دهیم.

وی یادآور شد: موضوع دیگری که درباره آن صحبت کردیم و هنوز قطعی نشده بازی دوستانه با ژاپن است که قصد داریم بعد از بازی رسمی مقابل عمان در ماه اکتبر به دیدار ژاپن برویم که هنوز نتایج این جزئیات مشخص نشده است. این تمام جزئیات قسمت دوم جلسه ما بود و من به همراه پیروانی به این نتایج رسیدیم. هیچ صحبت دیگری هم درباره جلسه اول با کفاشیان ندارم.

 کی‌روش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعد از جلسه‌اش با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام شد جواد نکونام مربی تیم ملی شده اما کفاشیان تاکید کرد که هیچ چیز در این خصوص قطعی نیست و در این خصوص چه تصمیمی گرفته شده است، گفت: همان طور که کفاشیان اعلام کرده این گزینه هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همان طور که رئیس فدراسیون فوتبال گفت من پیشنهادم را در این خصوص گفته‌ام. راجع به ماندگاری مارکار آقاجانیان هم در تیم هیچ حرفی نیست و ما هم کارمان را با این مربی ادامه می‌‌دهیم اما من علاقه دارم جواد نکونام در کنار من کار کند.

وی درباره اینکه در مدت زمان بلاتکلیفی‌اش به ورزشگاه نمی‌رفت و حالا چگونه می‌خواهد با اعلام لیست جدید تیم ملی همه را سوپرایز کند، تصریح کرد: سوال بسیار خوبی بود. باید بگویم همه بازیکنان را از نزدیک دیده‌ایم و عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفته است. بعضی از بازیکنان را در طول فصل و قبل از قطع شدن رفتنم به ورزشگاه در نظر داشتم، ضمن اینکه من کادر فوق‌العاده‌ای دارم که به اعتقادم همه چیز را دقیق مشاهده می‌کنند و در تمام فعالیت‌ها نزدیک به آنها هستم. مهرداد خانبان هم تا به اینجا سردرد زیادی به من داده چون تمام بازی‌ها را به همراه عملکرد بازیکنان به صورت ضبط شده و دی‌وی‌دی به من داده و ما هم این اطلاعات را با مربیان لیگ برتر رد و بدل می‌کنیم.

کی‌روش افزود: بعد از سه سال و نیم کار کردن در تیم ملی اعتقاد دارم هفته آینده تصمیمات فوق‌العاده‌ای خواهم گرفت.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه لیست تیم ملی به صورت قطعی در چه تاریخی اعلام خواهد شد، اظهار داشت: طبق مقررات AFC باید لیست مقدماتی و اولیه خود که 50 بازیکن در آن حضور دارند پس‌فردا یعنی دوشنبه اعلام کنیم و AFC درخواست کرده این لیست هر چه سریع‌تر اعلام شود، البته لیست نهایی بازیکنان که در اردوی نهایی ما حضور دارند هفته آینده اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال بار دیگر با سوالی در خصوص اظهارات وزیر ورزش که اعلام کرده برخی لمپن‌های وارداتی کارفرمای ما شده‌اند، گفت: من هفته گذشته مسئولیت زیادی داشتم و بازی بارسلونا - بایرن‌مونیخ و یوونتوس - رئال مادرید را تماشا کردم. سرم خیلی شلوغ بود و به چیز دیگری فکر نکردم.

کی‌روش درباره اینکه اعلام می‌کند اطلاعات بازیکنان را با مربیان لیگ برتر رد و بدل کرده اما باز هم برخی مربیان درخواست جلسه با سرمربی تیم ملی را دارند عنوان کرد: فکر می‌کنم پیروانی توضیح لازم را در این خصوص ارائه کرده و هیچ وقت درهای تیم ملی برای حضور هیچ فردی بسته نبوده است. هر کسی که دوست دارد می‌تواند در تمرینات شرکت کند و جلساتی هم داشته باشد و از ورود هیچ کس جلوگیری نمی‌شود. افرادی هم که تاکنون به تمرینات تیم ملی نیامده اند و صحبتی با ما نداشته‌اند جزو نفراتی هستند که در نظرشان هیچ چیزی برای فراگرفتن در تمرینات تیم ملی وجود ندارد.







تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن