تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات جودو قهرمانی جوانان استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مسابقات جودو قهرمانی جوانان استان سمنان استان‌ها > سمنان - تیم جودو شهرستان سمنان قهرمان مسابقات جودو جوانان استان سمنان شد.

یک دوره مسابقات قهرمانی جودو جوانان استان سمنان در روز پنج شنبه مورخ 94/2/17 در شهر سمنان با حضور تیم های منتخب سمنان، مهدیشهر، سرخه و شاهرود برگزار شد و نفرات ذیل موفق به کسب مقامهای اول در اوزان مختلف شدند. >وزن -55: محسن مهتریان از سمنان >وزن -60: رضا حافظی از سمنان >وزن -66: علی اکبر رهبر از سمنان >وزن -73: امیر محمد معصومی از سمنان >وزن -81: علی اکبر رهبر از سمنان >وزن -90: رضا بهرام پور از سمنان >وزن -100: حسن حافظی از سمنان >وزن +100: رحمت اله میرزاخانی لازم به توضیح است از لحاظ تیمی تیم سمنان مقام اول و تیم مهدیشهر مقام دوم و تیم های سرخه و شاهرود مقام سوم را کسب نمودند.



شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 18:25:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن