تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی موشک الرمح را برای نخستین بار آزمایش کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رژیم صهیونیستی موشک الرمح را برای نخستین بار آزمایش کرد
کد خبر: ۴۹۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ - 09 May 2015


روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت نوشت که در چارچوب آماده سازی برای جنگ آینده با لبنان و هدف قرار دادن مناطق مسکونی، ارتش صهیونیستی موشک الرمح را برای نخستین بار آزمایش کرد.


به گزارش «تابناک»، این روزنامه صهیونیستی ادعا کرد: رزمایش بزرگ درغور اردن، شبیه سازی جنگ و آزمایش موشک الرمح سلاح جدیدی که به ارتش اسراییل در حمله به هزاران هدف وابسته به حزب الله کمک می کند، در چارچوب برنامه های جنگ آینده با لبنان قرار دارند.


رزمایش بزرگ ارتش صهیونیستی که در غور اردن برگزار شد و دیروز پایان یافت را یگان « غاعش» و شبیه سازی جنگ زمینی در جنوب لبنان مقابل رزمندگان حزب الله را یگان هفتم واحد زرهی این ارتش اشغالگر برگزار کردند.


یدیعوت آحرونوت ادعا کرده است که « موشک الرمح قادر است هدف خود را با دقت بالا تا مسافت 35 کیلومتری مورد اصابت قرار دهد و 20 کیلوگرم مواد منفجره با خود حمل می کند».


این روزنامه صهیونیستی همچنین ادعا کرده است که « این موشک جدید می تواند ماموریت نیروی هوایی را با کمترین هزینه کاهش دهد و هدف آن از یک انسان تا ساختمانی دو طبقه می باشد و به معنای دیگر از این موشک در مناطق مسکونی با جمعیت بالا استفاده خواهد شد».


یدیعوت آحرونوت نوشت: این موشک با زاویه ای مناسب به اهداف خود حتی مخفی از بالا اصابت می کند و چون یک بمب کوچک فقط به هدف آسیب می زند بنابراین مناسب جنگ شهری است.


این روزنامه صهیونیستی افزود: ارتش اسراییل تاکنون از فعال سازی موشک های خود به جز موشک MLRS به دلیل راضی نبودن از دقت آنها در اصابت به هدف که گاهی انحراف آنها به صدها متر می رسید، خودداری کرده است.


یدیعوت آحرونوت قیمت هر موشک الرمح را حدود 200 هزار شیکل معادل 50 هزار دلار اعلام کرده است.


ارتش رژیم صهیونیستی در هفته گذشته سه رزمایش بزرگ همزمان در چارچوب برنامه سالانه آن انجام داده است.


برخی منابع تاکید کرده اند که ارتش صهیونیستی بعداز تحولات اخیر در مناطق شمالی فلسطین اشغالی (مرزهای لبنان و سوریه) برای افزایش آمادگی های خود این رزمایش ها را انجام داده است.




ایرنا












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن