تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805669706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاعلان برگه‌هاي خلافي خودرو دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۱ب.ظ)
جاعلان برگه‌هاي خلافي خودرو دستگير شدند موج - رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از دستگيري جاعلان برگه‌هاي خلافي خودرو که تاکنون از 13 نفر 15 ميليون تومان کلاهبرداري کرده بودند، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سيدتيمور حسيني، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ، صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به بازرسي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ و اعلام شکايت مبني بر اينکه فردي به منظور صفر کردن خلافي خودرو اش، مبلغي از او دريافت کرده، اما؛ با گذشت چند روز هنوز مبلغ خلافي به قوت خود پابرجاست.
وي ادامه داد: فرد شاکي، چند روز پيش به ستاد ترخيص مراجعه کرده بود، اما؛ به علت بالا بودن مبلغ خلافي قادر به پرداخت آن و نيز ترخيص خودرو اش نبود که دو نفر در ستاد ترخيص به وي پيشنهاد مي‌دهند در ازاي صفر کردن خلافي خودرو بايد 20 الي 25 درصد کل مبلغ خلافي را بپردازد.
رئيس پليس راهور تهران بزرگ افزود: اين افراد با جعل کردن برگه‌هاي خلافي خودرو، برگه جعلي به فرد شاکي مي‌دهند و وي نيز با آن برگه خودرو خود را ترخيص مي‌کند، اما؛ پس از چند روز و اخذ استعلام، متوجه مي‌شود که مبلغ خلافي همچنان به قوت خود باقي است.
سردار حسيني، جعل برگه‌هاي خلافي را شگرد متهمان عنوان و تاکيد کرد: پس از شناسايي و دستگيري متهمان مشخص شد که آن‌ها از سادگي صاحبان خودرو و غفلت آنان سوء استفاده و نسبت به جعل صورت وضعيت خودرويي که فاقد خلافي است، اقدام مي‌کردند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينکه تاکنون 13 نفر از اين دو متهم شکايت کرده‌اند، از شهرونداني که با اين شيوه مورد کلاهبرداري قرار گرفتند، خواست به دادسراي ناحيه 10 واقع در خيابان آزادي- خيابان خوش يا به بازرسي تهران بزرگ مراجعه کنند؛ متهمان در مجموع از اين تعداد 15 ميليون تومان کلاهبرداري کرده‌اند.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا با رانندگاني که به جاعلان بابت جعل پول پرداخت کرده‌اند، برخورد مي‌شود، گفت: رسيدگي به اين موضوع در صلاحيت دادگاه قضائي است، اما؛ برخورد با اين دو جاعل که از غفلت رانندگان سوء استفاده مي‌کردند در اولويت قرار دارد.
اين مقام ارشد پليس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست دقت لازم را داشته باشند، هر وعده‌اي را نپذيرند.
حسيني تصريح کرد: سيستم پليس از امن‌ترين سيستم‌هاي موجود در کشور است، دسترسي و امکان سوء استفاده از آن تقريبا غيرممکن است.
وي با بيان اينکه در سطح شهر هفت واحد رسيدگي داريم، بيان داشت: اگر افراد به جريمه خود اعتراض دارند، از طريق قانوني مراجعه کنند و در صورت قبول اعتراض آنان مبلغ خلافي کاهش مي‌يابد.
رئيس پليس راهور تهران بزرگ درباره شيوه شکار طعمه از سوي اين متهمان، گفت: آن‌ها مقابل هيأت ترخيص و ساير واحدهاي ترخيص مي‌ايستادند و با افرادي که براي خلافي خودروي خود مراجعه مي‌کردند، سر صحبت را بازمي‌کردند و زماني که متوجه خلافي بالاي آنان مي‌شدند به آن‌ها پيشنهاد مي‌کردند که مبلغ خلافي آن‌ها را صفر کنند.
اين مقام ارشد پليس راهور تهران بزرگ درباره برخورد با افرادي که مقابل ستاد ترخيص پرسه مي‌زنند گفت: مراجعه به اين ستاد زياد است، اما تلاش مي‌کنيم افرادي که با نيات سوءاستفاده مقابل اين ستاد پرسه مي‌زنند را دستگير کنيم، با اين وجود به علت حجم زياد مراجعان افرادي پيدا مي‌شوند که ديگران را اغفال مي‌کنند.
سردار حسيني با بيان اينکه اغفال رانندگان سابقه داشته است، اما؛ مهم اين است که افراد متخلف به سرعت شناسايي مي‌شوند، گفت: از شروع فعاليت اين دو نفر تا دستگيري آنان حدود 10 تا 15 روز سپري شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن