تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815541837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتی:حضور راموس درخط میانی حماقت نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتی:حضور راموس درخط میانی حماقت نیست
رئال مادرید پس از شکست 2-1 از یوونتوس در لیگ قهرمانان، خود را برای جدال حساس فردا شب مقابل والنسیا در لالیگا آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری این بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد :

تعلیق دو هفته پایانی لالیگا

این موضوعی است که باید در روزهای آینده حل شود. باید جلسه ای بین طرفین برگزار بشود. بعید می دانم لالیگا زودتر از موعد به اتمام برسد و فکر می کنم اوضاع به حال طبیعی باز خواهد گشت.

شکست از یوونتوس

از آن شکست می توانیم درس های بزرگی بگیریم. ما می توانیم خیلی بهتر از آن مسابقه ظاهر شویم. کمی تمرکزمان در بازی را از دست داده بودیم. مشکلی نیست که نتوان حلش کرد.


بنزما

او آماده بازی شده است و وضعیت خوبی دارد. کریم جزو لیست 18 نفره بازی مقابل والنسیا خواهد بود و فردا تصمیم می گیرم که به او از ابتدا بازی بدهم یا خیر.

شرایط تیم قبل از بازی با والنسیا

شرایط روحی ما خوب است. می دانیم که این مسابقه حکم یک فینال را دارد. خوش شانسیم که این هفته در خانه با والنسیا و یوونتوس بازی داریم.

ترکیب احتمالی

فقط به بازی با والنسیا فکر می کنم. ترکیب اصلی هیچ ارتباطی به بازی برگشت مقابل یوونتوس نخواهد داشت. نمی خواهم به هیچکدام از ستارگان تیمم استراحت بدهم. بهترین ترکیب ممکن را مقابل والنسیا قرار خواهم داد.

راموس

هنوز در این مورد که او فردا در خط میانی بازی کند یا دفاع، تصمیم گیری نکرده ام.فردا در این مورد به جمع بندی می رسم. او مورد اعتماد و اطمینان من قرار دارد.سرخیو در خیلی از پست ها می تواند بازی کند. اینکه مقابل اتلتیکو، سویا و یوونتوس او را در خط میانی قرار دادم، حماقت نبود. از این به بعد هم حماقت نخواهد بود.

خدیرا

او از ناحیه پای راست مصدوم است و هنوز بهبودی در وضعیت مصدومیت او حاصل نشده است.

مسی و بارسلونا

هم مسی و هم بارسا، مقابل بایرن، بازی خیلی خوب به نمایش گذاشتند. دیگر بازیکنان بارسلونا هم خوب بودند.



16:13 1394/02/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن