تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820752708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار هرمزگان وارد مسقط شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار هرمزگان وارد مسقط شد
دبي - عبدالصاحب محمدي استاندار هرمزگان در راس هياتي سياسي ، امنيتي و اقتصادي روز سه شنبه جهت ديدار رسمي از عمان وارد مسقط پاتيخت اين كشور شد.

به گزارش ايرنا، استاندار هرمزگان و هيات همراه به هنگام ورود به مسقط از سوي محمد بن سلطان البوسعيدي معاون وزير كشور عمان مورد استقبال قرار گرفت .

در اين سفر معاون برنامه ريزي و مديران كل سياسي و امنيتي استان هرمزگان و نمايندگان دفتر هماهنگي امور اقتصادي ، بنادر و كشتيراني ، شيلات ، سازمان صنايع و معادن استاندار هرمزگان حضور دارند.

همچنين رييس اتاق بازرگاني و معادن هرمزگان و تعدادي از اعضاي اتاق و شركت‌هاي خصوصي در اين سفر جهت آشنايي با ظرفيت‌هاي اقتصادي و بررسي همكاري‌هاي تجاري و بازرگاني بين دو كشور همراه استاندار هرمزگان هستند.

در اين سفر استاندار هرمزگان و هيات همراه ديدارهايي با مقامات سياسي و اقتصادي عمان در مسقط انجام خواهند داد و سپس جهت ديدار رسمي از استان مسندم عازم خصب مركز اين استان خواهد شد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن