تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803177441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبری: می توانم به تیم ملی کمک کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خلعتبری: می توانم به تیم ملی کمک کنم
محمدرضا خلعتبری در چند بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی در سپاهان داشته اما اعتقاد دارد برای رسیدن به تیم ملی کارش سخت تر از دیگران است چون باید نظر مربی را تغییر دهد که نظری او ندارد!

محمدرضا خلعتبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان در رابطه با شانس قهرمانی سپاهان و آمادگی خودش مصاحبه ای با "ورزش سه" انجام داد:

استرس به ما انگیزه می دهد
در حال حاضر شرایط در لیگ برتر خیلی حساس شده و طبیعی است که این مساله در تیم هم تاثیر بگذارد. اما همین استرس برای قهرمانی و نامشخص بودن تیم اول در تیم انگیزه بوجود می آورد. سال گذشته هم با پرسپولیس این شرایط را داشتم اما قهرمان نشدیم و دوم شدیم. امسال هم شرایط خیلی حساس شده و بازی دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران یک امتیاز مثبت برای ما محسوب می شود. ما بازی خودمان را می کنیم و امیدواریم این تیم ها هم لغزش داشته باشند.

بین دو نیمه نتایج را نمی پرسیم
بازی با نفت مسجد سلیمان خیلی سخت است چون این تیم برای سه امتیاز بازی می کند و می خواهد از سقوط فرار کند. نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و حقش نیست پائین جدول باشد.اما این بازی برای ما خیلی مهم است و برای گرفتن سه امتیاز تمام تلاش مان را می کنیم. بین دو نیمه هم اصلا نتایج بازی های دیگر را نمی پرسیم. ما باید کار خودمان را بکنیم و تا اخرین لحظه که قهرمان مشخص شود.

نویدکیا به تیم کمک می کند
در حال حاضر شرایط سپاهان خیلی خوب شده. محرم نویدکیا خیلی به تیم کمک می کند و ما چهار مهاجم هم سعی کردیم از فرصت ها خیلی خوب استفاده کنیم. ما در زمین جایگیری خیلی خوبی داریم و به خاطر درک خوب از بازی همدیگر می توانیم خوب کار کنیم. این درک و هماهنگی معمولا سخت بوجود می آید اما سپاهان در حال حاضر شرایط خوبی دارد و خوشحال هستیم که توانستیم نظر کادر فنی و هواداران را برآورده کنیم.

دوست دارم تا پایان فوتبالم در سپاهان بمانم
من فصل آینده با سپاهان قرارداد دارم و مشخص است که در این تیم می مانم. از بازی در سپاهان لذت می برم و خوشحالم که هواداران راضی هستند و امیدوارم با قهرمانی آنها را خوشحال کنیم. تا پایان فوتبالم دوست دارم در سپاهان بمانم اما قراردادم روزی تمام می شود.

کاش بازی بارسا تمام نمی شد
از بازی بارسا لذت بردم و چون خودم بارسایی هستم دوست نداشتم بازی تمام شود و فکر می کنم اگر بازی 10 دقیقه بیشتر طول می کشید فکر می کنم چند گل دیگر هم می توانستیم ببینیم.

می توانم به تیم ملی کمک کنم
آقای وزیر نظراتش را در مورد کی روش گفته و به هر حال او هم به عنوان وزیر انتظاراتی دارد. هر ذو طرف نظرات شان را گفتند اما من امیدوارم هر اتفاقی می افتد در نهایت به نفع تیم ملی تمام شود. من همیشه تلاشم را برای دعوت شدن به تیم ملی کردم و در این چند بازی اخیر هم به اعتقاد کارشناسان عملکرد خیلی خوب داشتم. زمانی هم که در تیم ملی نبودم برای تیم ملی ارزوی موفقیت کردم و بهترین بازی هایم را برای تیم باشگاهی ام انجام داده ام. من به سرمربی تیم ملی احترام می گذارم اما نا امید نمی شوم. ایشان روی من نظری ندارد و همه می دانند اما من باز هم تلاش می کنم و کارم برای دعوت شدن به تیم ملی سخت از سایر بازیکنان است چون باید سرمربی را که نظری روی من ندارد را برای دعوت شدن به تیم ملی متقاعد کنم. تا پایان فصل هم تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم دعوت شوم. فمر می کنم با این آمادگی می توانم به تیم ملی کمک کنم و اگر هم دعوت نشوم آرزوی موفقیت دارم.


18:48 1394/02/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن