تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819358522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارمرکزی:عدالت درمدیریت شهرستانی گام مهم توسعه متوازن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارمرکزی:عدالت درمدیریت شهرستانی گام مهم توسعه متوازن است اراک - ایرنا - استاندار استان مرکزی گفت: عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات شهرستانی و توجه به مدیریت مناطق کمتر برخوردار، گام مهم در شتاب بخشی به توسعه متوازن است.


محمود زمانی قمی شامگاه جمعه در مسجد ششناو جمع مردم تفرش افزود: بررسی اصولی و کارشناسی مسایل و مشکلات هر منطقه بر مبنای شاخصه های جغرافیایی و فرهنگی و آسیب شناسی دقیق مسایل مبنای برنامه ها و تصمیم سازی است.
وی بیان کرد: درخشش استان مرکزی برآیندی از مدیریت موفق شهرستانی است و تکیه بر ظرفیت های کارشناسی و تخصیص اعتبار مناسب برای شناسایی قابلیت های منطقه ای و تقویت زیرساخت ها از اصول اصلی در راهبری مسایل استان است.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تکیه بر پیوست های همگرایی استانی از موضوعاتی است که مدیران اجرایی و مردم باید با عمل به آن شرایط کار را تسهیل کرده و ضریب بهره وری و نشاط اجتماعی را در سایه آن ارتقا دهند.
امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این آیین گفت: مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای فرصت برای خدمتگذاری است و ویژگی مدیران خدوم حرکت در مسیر آموزه های اخلاقی و دینی در فرصت ایجاد شده است.
حجت الاسلام سید محمد مومنی افزود: ساده زیستی و حذف تشریفات که یکی از تاکیدهای مهم در قالب اقتصاد مقاومتی است باید در رفتار و منش مدیران جاری شود و این مهم با نیزبینی و پیگیری در زوایای زندگی مردم نیز نهادینه شود.
استاندار مرکزی در دومین روز کاری خود در سفر به شهرستان تفرش با استقبال مردم مواجه شد.
حضور در گلزار شهدا، امامزاده محمد(جد مقام معظم رهبری) و نشست ارزیابی مشکلات شهرستان تفرش از جمله برنامه های این سفر بود.
فرماندار شهرستان تفرش دراین نشست گفت: پروژه آبرسانی از منطقه هفتیان به میزان 150 لیتر در ثانیه یکی از اولویت های مهم این شهرستان است که باید به شرعت تکمیل و بهره برداری شود.
کریم حمیدوند افزود: نبود راه دسترسی موثر به بزرگراه ها نیز از موضوعاتی است که حل آن باید در توسعه شهرستان تفرش مدنظر باشد.
در این سفر مقرر شد در اسرع وقت کمیته ویژه ای با حضور مسوولان ذیربط به منظور تدبیر در مسایل و مشکلات تفرش تشکیل شود.
شهرستان تفرش با 16 هزار و 447 نفر جمعیت در 85 کیلومتری شمال شرقی اراک و در مسیر جاده اراک به آشتیان قرار دارد.
تفرش به شهر فرهیختگان و مشاهیر ایران شهرت دارد.ک/2
6013/



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن