تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812778289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رییس مجمع مشورتی توسعه استانها: این مجمع غیر سیاسی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نایب رییس مجمع مشورتی توسعه استانها: این مجمع غیر سیاسی است کرمان - ایرنا - نایب رییس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور گفت: مجمع مشورتی توسعه استان ها غیر سیاسی عمل می کند.


به گزارش ایرنا غفار شجاع شبانگاه جمعه در آیین افتتاح مجمع مشورتی توسعه استان کرمان افزود: طبق آیین نامه، اعضای این شورا نمی توانند در کار مدیران دخالتی داشته باشند و هر جا که نیاز بود به عنوان افرادی که فکرشان را به کار می برند نه بازوانشان باید ورود و کمک کنیم.
وی بیان کرد: کار سیاسی به صورت انفرادی و جمعی نداریم هر کسی انقلاب و وطنش را دوست دارد و می خواهد این مملکت رشد و توسعه پیدا کند باید وارد عمل شود.
وی گفت: همه افراد با سلایق سیاسی مختلف برای توسعه استان ها باید یک حرف واحد را بزنند.
مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بدو آغاز کار مظلومیت هایی داشت و در انجام برخی امور مانند انتخاب وزرا، استانداران و مسوولان مشکلاتی داشته است.
وی گفت: به جرات می توانم بگویم که این دولت تا امروز به 50 درصد وظایف و اختیارات خود نتوانسته برسد.
شجاع افزود: وقتی آقای احمدی نژاد می رفت تحریم ها به بالای 90 درصد رسیده بود و برای ما امکان فروش نفت و مراوده های عادی هم وجود نداشت.
وی به قیمت نفت و بازنگشتن بخشی از این پول به کشور اشاره کرد و گفت: در ماه های نخست ورود دولت تدبیر و امید، منابعی برای پرداخت حقوق به کارمندان و یارانه وجود نداشت.
وی ادامه داد: ما به عنوان ستادهای دکتر روحانی مورد بی توجهی و در حاشیه قرار گرفتیم و سپس دیدیم دولت در عرصه ای حرکت می کند که بسیاری از مشکلات گریبانگیرش شده و در این اوضاع قرار شد به کمک دولت بیاییم.
نایب رییس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور گفت: دکتر روحانی متخصص ترین رییس جمهور دوران ماست.
وی به زمان انتخابات و رای آوردن دکتر روحانی اشاره کرد و افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در آخرین لحظه وارد شد و خود را قربانی کرد.
وی گفت: در آن زمان مردم چرا به روحانی که طبق آمار هفت درصد امکان برد داشت رای دادند؟
شجاع افزود: آیا دولت با این وضعیت که خزانه جارو خورده و بیش از 200 هزار میلیارد تومان بدهکاری دارد می تواند مملکت را بچرخاند.
وی اظهار کرد: ما فکر می کنیم اگر شخصیتی را به عنوان نماینده رییس جمهور و غیره انتخاب کردیم وظیفه مان را انجام دادیم و او هر کاری که کرد خودش می داند در حالی که اشتباه می کنیم، مردم روشن نیستند یا اینکه عده ای هم که روشن هستند نمی توانند حرف بزنند.
وی گفت: چه کسی می گوید وقتی نماینده، رییس جمهور یا اعضای شورای شهر انتخاب شدند باید چهار سال بمانند و ما بر عملکرد خوب و بدشان نظارت داشته باشیم.
شجاع اظهار کرد: مهمتر و فراتر از قانون من و شما هستیم.
وی گفت: سیستم قانون اساسی ما طوری است که فرد نخست که همان رهبری است با پایین ترین فرد هیچ فرقی ندارد و این مترقی ترین قانون است که البته از این قانون برخی طور دیگر استفاده می کنند، عده ای بهره وری و تفسیر می کنند و ما ملت هم همین طور نشسته ایم.
وی افزود: این نوع کار در ادوار قبلی عمق خود را نشان داد و 95 درصد حکومت، ارتش و غیره در اختیار دولت بود، همه از رهبر معظم انقلاب و غیره دولت را حمایت کردند که البته رهبری همه دولت ها را تا وقتی دولت بودند حمایت می کردند.
مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار کرد: غیر از آن بی معرفتی که انجام شد و حدود 10 یا 11 روز هم دولت را رها کردند که بزرگترین ضربه بود، متاسفانه عملکرد مدیریتی نبود که مملکت به اینجا برسد.
وی گفت: ما امسال غم داشتیم چطور یارانه مردم و حقوق ها را بدهیم در حالی که عیدی هم داده ایم.
وی تصریح کرد: 42 هزار میلیارد تومان یارانه می دهیم که معتقدم باید بیشتر شود و برای آبادانی مملکت 20 هزار میلیارد تومان گذاشتند و بقیه رفت تو جیب ها و پولی وجود نداشت.
وی اظهار کرد: دولت نمی تواند یارانه ندهد البته پرداخت یارانه این روزها در حال محدود شدن است.
شجاع تصریح کرد: ما نیامده ایم انتقاد کنیم ما به عنوان حامیان دولت، نظام و ولایت بدون وابستگی به گروه، حزب و تشکل های خاص این برنامه را با دکتر نوبخت آغاز کردیم.
وی افزود: سید حسین مرعشی نیز انسانی خوش فکر است که شاید خیلی از شماها او را دوست داشته باشید یا نه.
وی استان کرمان را دارای ظرفیت های فراوان دانست و گفت: این استان نقطه ارزآور اقتصادی است و مدیران خوش فکر کشوری و استانی دارد.
شجاع بیان کرد: تمام گندکاری هایی که نابخردانه عمل کردیم و ورق هایی که پاره کردیم امروز باید آنها را چسب بزنیم و بگوییم معذرت می خواهیم چرا باید این کار را بکنیم و به این بدبختی بیفتیم.
وی به ارتقای شاخص های رشد و بهبود اوضاع اقتصادی در سال اخیر اشاره کرد و گفت: دولت به تنهایی نمی تواند همه امور را پیش ببرد.
وی افزود: آنها که خراب کردند خود باید جواب بدهند و قرار نیست ما وارد این جریان و درگیر شویم امروز یک عده هستند که می خواهند ما را درگیر خودشان کنند دلواپس شدند به خاطر عملکرد خودشان نه عملکرد ما.
شجاع افزود: انتظار ما از دولت این است که اگر افرادی هستند که اینقدر دولت به آنها فرصت داده که خدمت کنند و آنها این کار را نمی کنند و باز خیانت و علیه دولت حرکت می کنند، آنها را شناسایی کنند و کنار بگذارند، مردم از این افراد ناراحت هستند.
وی بیان کرد: این گروه هیچ پست و مسوولیتی نمی خواهند این افراد در روزهای سخت کار کرده و همیشه در حاشیه بوده اند ولی امروز آمده اند تا کمک کنند.
3029/3028



18/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن