تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819809655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین یادواره شهدای دانش آموز جنوب استان به میزبانی شهرستان جم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اولین یادواره شهدای دانش آموز جنوب استان به میزبانی شهرستان جم خبرگزاری پانا : این یادواره با حضور خانواده های معظم شهدای دانش آموز و مدیران استانی و شهرستانی، ائمه ی جمعه و جمعی از فرهنگیان شهرستان جم در سالن فرهنگسرای توحید جم برگزار شد.
۱۳۹۴ جمعه ۱۸ ارديبهشت ساعت 21:24

خبرگزاری پانا+اولین یادواره شهدای دانش آموز جنوب استان

به گزارش خبرگزاری پانا ،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم ضمن عرض سلام و خیر مقدم به همه ی مهمانان و حاضرین این مراسم به ویژه خانواده های محترم شهدای دانش آموز، نماینده محترم مجلس، روحانیت ، فرمانداران و مسوولین ادارات گفت از همه ی کسانی که در امر برگزاری این مراسم باشکوه شرکت نموده اند تشکر میکنم. سجادی در مورد مقام و منزلت شهدا گفت: مقام و منزلت شهدا بسیار بالا و رفیع است ودر میان شهدا 8 سال دفاع مقدس همان طور که امام راحل فرموده اند که شهدای دانش آموز رهبران امت و انقلابند و شهدای دانش آموز به استناد و فرمایش امام بالاتر و افضل تر از سایر شهدا هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت :امیدواریم همه ما مشی شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم تا رهرو خط واقعی شهدا و انقلاب باشیم.
وی در پایان از همه مهمانان این برنامه جهت حضور در این مراسم تقدیر و تشکر نمود.
 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با فرستادن سلام و درود به 111شهید فرهنگی و 471 شهید دانش آموز استان و تبریک و شاد باش به مناسبت هفته بزرگداشت مفام معلم بیان داشت: به نوبه خودم به همه میهمانان عزیز بخصوص خانواده ی معظم شهدا خیر مقدم عرض میکنم.
کرمی با توجه به برگزاری این مراسم در شهرستان جم افزود: از همه ی بانیان و دست اندرکاران برگزاری این مراسم به ویژه همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم که توانستند این مراسم باشکوه را در هفته ی بزرگداشت مقام معلم برگزار کنند تشکر میکنم.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت شهدا شمع محفل بشریتند و نقش شهدا با انبیا و اوسیا نزدیک است و راهی که برای ماترسیم میکنند راهی است روشن بنابر این شهدا راهی مشابه راه پیامبران را به ما نشان میدهند.
وی بابیان این سوال که آیا ما درقبال شهدا وظیفه ای که داشته ایم انجام داده ایم ؟ گفت: من فکر میکنم ما نتوانستیم که وظیفه ی خود را انجام داده ایم زیرا تا کنون حدود 30 سال از عمر انقلاب میگذرد وما خیلی از شهدا خود را نمیشناسیم وبرای آنها یادواره ای نگرفتیم و این یادواره هم خیلی دیر شده و ما یاد آنها را فراموش کردیم و امیدواریم هرچه زودتر به وظیفه خود درقبال این عزیزان انجام دهیم.
 امام جمعه ی شهرستان جم نیز ضمن عرض خیر مقدم به همه ی حضار به ویژه خانواده ی معظم شهدا و مسوولین استانی و شهرستان و تبریک به مناسبت گرامی داشت هفته ی بزرگداشت مقام معلم گفت: در شهرستان جم و در مدارس این شهرستان بارها شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا بوده ایم ولی این کوتاهی متوجه مسوولین استانی می باشد که یک چنین مراسمی تاکنون برگزار نشده بود و جای انتقاد به مسوولین است.
گنجی خاطر نشان کرد این یادواره ها برای ما نیاز است چرا که در راه زندگی پیچ وخم زیادی است و دشمنان زیادی هم داریم و باید از راه و روش شهدا در مقابله با این دشمنان استفاده کنیم.
امام جمعه ی جم بیان داشت: امروز خوشحالیم که میزبان خانواده های محترم شهدا از شهرستان های دیر، کنگان و عسلویه هستیم وبسیار زیباست این یادواره در این ایام مبارک برگزار می گردد.
وی در پایان از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم به خاطر میزبانی این مراسم تقدیر وتشکر کرد و گفت امروز شهرستان جم مزین به نام شهدای دانش آموز است و این بسیار زیبا و ارزشمند است.
در ادامه فرماندار جم ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی به حضار به ویژه خانواده های محترم شهدا در سخنان کوتاهی بیان داشت: از مدیران آموزش و پرورش استان و شهرستان به مناسبت برگزاری این مراسم زیبا و باشکوه تفدیر و تشکر میکنم.
عبدالله نادری با طرحی سوالی مبنی بر این که ما چگونه می توانیم دنباله روی راه شهدا باشیم افزود: اگر ما در هر زمان ودر هر پست و مقامی به وظیفه ی خودمان عمل کنیم، اگربه مسوولیت اجتماعی خود عمل کنیم و هرگز دروغ نگوییم و انسان به معنی واقعی باشم، دنباله روی راه شهدا هستیم.
نادری  در پایان اظهار داشت: بزرگترین وظیفه ی ما در قبال خون شهدا حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرکس در هر مسوولیتی که است ودر هرجا که زندگی می کند وظیفه حفظ نظام اسلامی را دارد.
 نماینده ی مردم دیر،کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این یادواره ی ارزشمند در جنوب استان گفت مقدم همه ی مهمانان به خصوص خانواده ی محترم شهدای دانش آموز را گرامی می دارم.
دکتر احمدی افزود: آن زمان که همه جا تاریک بود و سایه ی نا امیدی همه جا رافرا گرفته بود و از شهید و فرهنگ شهادت خبری نبود یک مرد از کشور ایران برخواست و فرهنگ شهادت را احیا نمود.
وی در ادامه اظهار داشت که امام خمینی(ره)با جاری نمودن شعار الله اکبر آرمان های جدیدی را پروریدن و آفریدند و این آن چیزی است که مردم جهان را نسبت به ما مات و مبهوت کرده است.
دکتر احمدی گفت آنچه در جهان ما را بزرگ نشان می دهد برگزاری چنین مراسماتی که در آن یاد وخاطره ی شهدا را گرامی میدارم، است و باید دراین راه فرهنگ شهادت و فداکاری را حفظ کنیم.
وی در پایان با تبریک مجدد روز معلم از بانیان برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمود.
 در این مراسم از کتاب شهدای دانش آموز استان بوشهر نیز رونمایی شد و از خانواده های شهدای دانش آموز جنوب استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن