تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون طرح اعطاي مدرک تخصصي به حافظان در لرستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۳۷ب.ظ)
آزمون طرح اعطاي مدرک تخصصي به حافظان در لرستان برگزار شد موج - خرم آباد- آزمون طرح اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قرآن، هم‌زمان با سراسر کشور صبح امروز جمعه، ۱۸ ارديبهشت‌ماه در دو حوزه امتحاني خرم‌آباد و دورود با شرکت ۱۶۴ نفر از حافظان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، مرحله کتبي دهمين دوره طرح اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قرآن کريم روز جمعه، 18 ارديبهشت‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان نيز برگزار شد.
در استان لرستان 164 حافظ قرآن‌کريم در دو حوزه امتحاني خرم‌آباد در محل اداره کل تبليغات اسلامي لرستان و دورود با هم به رقابت پرداختند.
محمد لروند، کارشناس مسئول دارالقرآن‌الکريم اداره کل تبليغات اسلامي لرستان در رابطه با اين آزمون قرآني گفت: آزمون مرحله اول اين دوره در چهار رشته حفظ پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن برگزار مشده است و 80 درصد پرسش‌ها شامل ترجمه و مفاهيم قرآن، 20 درصد پرسش‌ها نيز مربوط به حفظ قرآن است.
يادآور مي‌شود، ثبت‌ نام دهمين دوره طرح ارزيابي و اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قرآن از ۱۷ اسفندماه سال گذشته از طريق سايت تلاوت سازمان دارالقرآن الکريم آغاز و تا ۲۵ فروردين‌ماه امسال ادامه داشت.
همچنين، آزمون مرحله دوم اين طرح که آزمون شفاهي حفظ است نيز از يکم تا سي ويکم شهريورماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و آزمون مرحله سوم اين طرح که شامل ترجمه و مفردات بوده و براي برگزيدگان آزمون مرحله دوم اين طرح است نيز ششم دي‌ماه ۹۴ برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن