تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804509324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهان اسلام تصميمات نابخردانه خاندان آل سعود متکي به آمريکا را تحمل نخواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۵۶ب.ظ)
شمخاني: جهان اسلام تصميمات نابخردانه خاندان آل سعود متکي به آمريکا را تحمل نخواهند کرد موج - دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: جهان اسلام تصميمات نابخردانه توسط يک خانواده در عربستان که مورد حمايت آمريکاست را تحمل نخواهند کرد و آنان را به خاطر جنايت‌هاي صورت گرفته وادار به پاسخگويي مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي صبح امروز جمعه در مراسمي که به مناسبت سالروز آزادسازي هويزه برگزار شد، در جمع مردم، مسئولين و عشاير استان خوزستان به ايراد سخنراني پرداخت.
شمخاني با گراميداشت ياد و فداکاري‌هاي رزمندگان و شهداي جنگ تحميلي و بيان خاطراتي از دوران جنگ تحميلي در منطقه هويزه، خاطرنشان کرد: کساني که در هويزه دفاع مي‌کردند، هدفشان فقط آزادسازي و حفظ خاک نبود بلکه از مرزهاي عقيدتي نيز دفاع مي‌کردند.
وي گفت: نخستين شهيد دولت (شهيد جرفي) حاضر به ترک هويزه نشد و در کنار مردم ايستادگي کرد و همچنين بازسازي هويزه بلافاصله پس از آزادي نمونه‌هايي از همت والا و تعهد به سازندگي در کنار ايثارگري توسط مسئولين و مردم است.
شمخاني اولويت دادن به اهداف متعالي و انگيزه‌هاي فراتر از قوانين علوم مديريتي را کار ويژه مديريت جهادي دانست و تاکيد کرد: خوزستان با مديريت جهادي حفظ و آزاد شد و با مديريت و روحيه جهادي نيز ظرفيت‌هاي آن شکوفا و تبديل به نگيني درخشان در کشور و منطقه خواهد شد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي با تجليل از نقش و جايگاه عشاير و اقوام ايراني در دفاع از مرزهاي سرزميني و اعتقادي کشورمان افزود: تکثر فرهنگي و قوميتي در کشور موجب شده تا فرهنگي بسيار غني، پرنشاط و بهره مند از ظرفيت‌هاي مختلف داشته باشيم به گونه‌اي که هر قوميت به عنوان بخشي ارزشمند از پشتوانه فرهنگي و تمدني ايران محسوب مي‌شود.
وي افزود: در نهادها و قوانين ما نه تنها محدوديتي براي اقليت‌ها و قوميت‌ها پيش بيني نشده بلکه به عنوان فرصت و ظرفيت در نظر گرفته مي‌شود در حالي که در کشورهاي مدعي دموکراسي بشدت با مذاهب اقليت بويژه مسلمانان و رنگين پوستان برخورد مي‌شود. شمخاني با اشاره به فتنه طراحي شده از سوي نظام سلطه و ايادي منطقه‌اي آن در خصوص ايجاد اختلافات قومي و مذهبي و با سوء استفاده از عناصر خودفروخته، هدف آنها را مقابله با آباداني در منطقه و درگير کردن ظرفيت‌هاي داخلي کشور و جلوگيري از هم افزايي و پيشرفت ملت ايران عنوان کرد.
وي در ادامه سخنراني خود با اشاره به تحولات اخير منطقه، مسئله رقابت منطقه‌اي را تفکري استعماري و مربوط به دوره جاهليت دانست که منطق اسلام آن را نمي‌پذيرد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: جمهوري اسلامي ايران فريب نقشه غرب در بازي رقابت منطقه‌اي را نخواهد خورد کما اين که در قضيه داعش نيز فريب داعش سازان را نخورديم و در نهايت ائتلاف ادعايي آنها با مشاهده تضادهاي دروني و روشن شدن نيت‌هاي واقعي تجزيه طلبانه و جنگ افروزانه رسوا شد.
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي تخريب زير ساخت‌هاي اقتصادي مردم يمن، محاصره اقتصادي و مانع شدن از ارسال دارو را برخلاف احکام و اخلاق اسلامي توصيف و تاکيد کرد: جهان اسلام تصميمات نابخردانه توسط يک خانواده در عربستان که مورد حمايت آمريکاست را تحمل نخواهند کرد و آنان را به خاطر جنايت‌هاي صورت گرفته وادار به پاسخگويي مي‌کنند.
شمخاني افزود: همپيمان شدن با القاعده در يمن به خاطر مقابله با اراده و خواست مردم به عنوان يک ننگ تاريخي در کارنامه آمريکا و همپيمانان آن ثبت شد.
وي همچنين با اعلام حمايت قاطع جمهوري اسلامي ايران از نظام سوريه به عنوان نظام مشروع و مورد حمايت مردم، بر گسترش تلاش‌ها به منظور مقابله با گروه‌هاي تروريستي در اين کشور تاکيد کرد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي ادامه داد: 18ارديبهشت سال 1361 تنها روز آزادسازي هويزه نيست بلکه نماد تداوم دفاع حتي النصر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن