تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804253628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از حقوق هسته اي ايران بايد تنها هدف تيم مذاکره کننده باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۰ب.ظ)
امام جمعه اراک: دفاع از حقوق هسته اي ايران بايد تنها هدف تيم مذاکره کننده باشد موج -اراک - آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در خطبه هاي نماز جمعه در مصلاي بيت المقدس گفت: دفاع از حقوق هسته اي ايران بايد تنها هدف تيم مذاکره کننده باشد.
ب گزارش خبرگزاري موج، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در خطبه هاي نماز جمعه در مصلاي بيت المقدس گفت: دفاع از حقوق هسته اي ايران بايد تنها هدف تيم مذاکره کننده باشد.
وي ادامه داد: ملت ايران همواره در طول مذاکرات پشتيباني و حمايت هاي خود را از مسوولان سياست خارجي دولت تدبير و اميد اعلام کرده اند و با تمام وجود سختي ها و مشکلات اقتصادي را تحمل کردند، بنابراين دولتمردان بايد همواره قدردان صبر و استقامت ملت سلحشور ايران اسلامي باشند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: آمريکاي جنايتکار و اسراييل غاصب بايد بدانند که ملت ايران 36 سال تحريم هاي عام، حدود 10 سال تحريم هاي خاص، هشت سال جنگ تحميلي و هجمه هاي فرهنگي آنها را تحمل کردند و هيچ گاه از پشتيباني از ولايت وفقيه، ارزشهاي انقلاب اسلامي و آرمان هاي امام راحل و شهدا سرباز نزدند بنابراين دشمنان بايد توطئه ها و دسيسه هاي خود را کنار گذاشته و با خلوص نيت با نمايندگان ايران به پاي ميز مذاکره حاضر شوند.
وي ادامه داد: بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري امروز ديگر دوران زدن و فرار کردن به سر آمده و اگر آمريکايي ها بخواهند همچنان بر سر ملت ايران بازي در بياورند همه 80 ميليون ايراني همانند رزمندگاني هستند که خرمشهر و آبادان را از دست اشغالگران بعثي آزاد کردند.
آيت الله دري نجف آبادي گفت: رژيم اشغالگر اسراييل بايد بداند که اگر بخواهد در برابر ملت ايران به شيطنت هاي خود ادامه دهد اين ملت آنها را در کوتاهترين زمان ممکن به زانو در آورده و کشورشان را براي آنها به جهنم تبديل مي کند.
وي بيان کرد: دولت و ملت ايران نبايد در انتظار رفع تحريم ها و نتايج مذاکرات، دست به روي دست گذاشته بلکه بايد با توکل برخدا و کار و تلاش شبانه روزي در راستاي آباداني ايران اسلامي گام هاي اساسي بردارند.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي گفت: همه کشورهايي که امروز عنوان پيشرفته و توسعه يافته را با خود يدک مي کشند، توليد انبوه و با کيفيت و صادرات غير نفتي را سرلوحه امور خود قرار داده اند و توانسته اند سهمي از بازارهاي جهاني را به کالاهاي خود اختصاص دهند.
وي خاطرنشان کرد: توليد انبوه همراه با کيفيت عالي در بخش صنعت و کشاورزي بايد سرلوحه امور دولت تدبير و اميد قرار بگيرد چرا که در غير اين صورت هيچ نوع توسعه اي در کشور محقق نمي شود.
آيت الله دري نجف آبادي در ادامه سخنان خود در خصوص انتصاب استاندار جديد استان مرکزي گفت: مردم موحد و مومن اين استان از رياست محترم جمهوري و وزارت کشور انتظار داشتند که استاندار جديد بر اساس نظريه هاي خودشان باشد اما هم اکنون نيز نظر دولت تدبير و اميد را ارج نهاده و قصد مقابله با اين انتصاب را ندارند.
وي گفت: استان مرکزي با برخورداري از حدود سه هزار واحد توليدي، يکي از قطب هاي صنعتي کشور محسوب مي شود بنابراين انتظار داريم استاندار جديد با بهره برداري از همه ظرفيت هاي صنعتي و کشاورزي اين استان، گامي اساسي در راستاي اشتغالزايي و بالا بردن نرخ بهره وري بردارد.
امام جمعه اراک در بخش ديگري از سخنان خود با محکوم کردن جنايت هاي رژيم آل سعود در مقابل مردم مظلوم يمن اظهار کرد: عربستان سعودي با الگوگيري از رژيم اشغالگر اسراييل مردم مظلوم يمن را آماج حملات هوايي خود قرار داده و مجامع بين المللي نيز در خصوص اين اقدام گستاخانه عربستان سکوت اختيار کرده اند.
وي ادامه داد: آل سعود که عنوان خادم الحرمين را با خود به يدک مي کشد، با حمايت هاي آمريکا و اسراييل جنايتکار دست به اين اقدام گستاخانه زده است، اما سردمداران آل سعود نبايد به حمايت هاي آنها دلخوش باشند و بايد از سرنوشت صدام و قذافي درس عبرت بگيرند.
امام جمعه اراک بيان کرد: هم اکنون که دنيا در مقابل تجاوز عربستان سعودي به خاک يمن سکوت اختيار کرده ، مردم يمن نيز بايد در دفاع از آب و خاک خود با يکديگر هم قسم شده و با تمام وجود از خاک کشورشان در مقابل زياده خواهي ها و زورگويي هاي آل سعود و متحدانش دفاع کنند.
وي همچنين در خطبه اول نماز جمعه الگوگيري از موازين قرآن کريم و سيزه اهل بيت(ع) را تنها راه شيعيان و آزادگان جهان دانست و گفت: سيره اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در همه تاريخ بي نظير است بنابراين افراد با الگوگيري از خاندان نبوت مي توانند به سعادت دنيوي و اخروي دست يابند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن