تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806966953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیمنتا: تبریز با ریودوژانیرو برایم فرقی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیمنتا: تبریز با ریودوژانیرو برایم فرقی ندارد
بعد از کسب نتیجه تساوی در دربی تبریز حرف و حدیث های زیادی پشت این دو تیم درآمد که هافبک برزیلی گسترش که قبلا در تراکتور هم بازی کرده، چنین مسائلی را تکذیب می‌ کند.

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو پیمنتا هافبک گسترش فولاد که در روز بازی زیر پیراهنش لباسی پوشیده بود و شعار جالب گسترش به اضافه تراکتور برابر است با قلب تبریز می‌ گوید خودش و هم تیمی هایش که قبلا در تراکتور بودند هیچ راهی نداشتند جز اینکه برای تیمشان بجنگند، گرچه برای تراکتورسازی احترام خاصی قائل هستند.

دربی تبریز متعادل بود

بازی ما با تراکتورسازی برابر بود، هم آنها می‌ توانستند برنده باشند هم ما و اینگونه نبود که آخر بازی بگوییم ما خیلی خوب بودیم یا تراکتوری ها. امکان پیروزی برای هر دو تیم وجود داشت اما موقعیت های مسلم ما بیشتر بود. آنها به ما فشار آوردند اما موقعیت ما بیشتر بود ولی در کل دو تیم برتری خاصی به یکدیگر نداشتند و بازی متعادل بود.

تراکتور را در زمین خودش تهدید کردیم

درست است که ما نیمه دوم بهتر بازی کردیم اما بازی عملا در زمین تراکتور بود و ما میهمان این تیم صدرجدولی بودیم. آنها روی 3 امتیاز این بازی حساب ویژه ای کرده بودند بنابراین تراکتور اوایل بازی فشار آوردند و فشار آنها از حالت عادی بیشتر بود ولی نیمه دوم این استرس و فشار برداشته شد و ما راحت تر توپ می‌ چرخاندیم و خیالمان از قبل راحت شده بود و همین عامل باعث شد نیمه دوم موقعیت های زیادی نصیبمان شود. این در حالی بود که تراکتور جلو کشیده بود و ما در ضدحمله ها خیلی خوب عمل کردیم و نیمه دوم بارها و بارها دروازه آنها را تهدید کردیم. با توجه به وضعیتی که داشتیم می‌ توانستیم ببریم اما بدشانسی آوردیم.





سعی می‌ کنیم جزو سقوط کننده ها نباشیم

این یک امتیاز برای ما خیلی مهم بود تراکتورسازی قبلا موفق شده بود تیم هایی که با ما در حال حاضر رقیب مستقیم هستند برده بود ولی خدا را شکر توانستیم در خانه تراکتورسازی امتیاز بگیریم در حالی که هم ردیفان ما در جدول از این تیم امتیاز نگرفتند. سه امتیاز این بازی می‌ توانست در این هفته های پایانی به جایگاه ما در جدول کمک کند اما این بازی دیگر گذشته ولی با تعاریفی که کردم این تساوی ارزشمندتر از حالت عادی است. احتمال ماندن ما در لیگ خیلی بالاست. هنوز تکلیف تیم های سقوط کننده صددرصد نشده و ما تمام تلاشمان را می‌ کنیم که جزوشان نباشیم.

تماشاگران استقبال خوبی از تراکتوری های سابق کردند

درست است که تماشاگران زیادی به استادیوم نیامده بودند اما من مطمئنم کل جمعیت تبریز از طریق تلویزیون بازی را تماشا کردند. مخصوصا تیم تراکتور که الان وضعیت حساسی دارد و دارد قهرمان می‌ شود. واقعیتش نمی‌ دانم چرا تعداد تماشاگران کم بود اما این را می‌ دانم که تماشاگران تراکتورسازی همیشه از تیمشان حمایت می‌ کند. آنها همچنین حمایت خوبی از گسترشی هایی که قبلا در تراکتور توپ می‌ زدند، داشتند.

مدل تیم های عربی وقت کشی نکردیم

ما اصلا وقت کشی نکردیم و اینطوری نبود که مدل تیم های عربی خودمان را زمین بیاندازیم و بلند شویم. ما باید به گل می‌ رسیدیم. وقت کشی واژه مناسبی نیست. ما داشتیم بازی را کنترل می‌ کردیم بنابراین با این مساله موافق نیستم.

کسب قهرمانی توسط تراکتور آرزوی مجموعه گسترش است

بحث دیگری که در شبکه های اجتماعی مطرح شد، اعتراض هواداران تراکتور به بازیکنانی بود که قبلا در تراکتور بودند و حالا در گسترش بازی می‌ کنند. درست است که هواداران تراکتور عاشق تیمشان هستند و می‌ توانند این قضیه را نشان دهند ولی ندارد به گسترشی ها توهین کنم زیرا ما الان بازیکن گسترش هستیم و مقابل هر تیمی که قرار بگیریم، تمام تلاشمان را می‌ کنیم از آن بازی امتیاز بگیریم و ذوب‌آهن و تراکتور و غیره برای ما فرقی ندارند. چون بعضی از هواداران تراکتور عاشق تیمشان هستند ممکن است در این ناراحتی که دارند علیه تیم ما شعار بدهند و این قضیه در همه جای دنیا وجود دارد ولی اینکه کسی بخواهد گسترش را سرزنش کند، دلیل موجهی ندارد. ما داریم از گسترش پول می‌ گیریم و به این باشگاه تعهد داریم. این را بدانید که همه مجموعه ما دوست دارد تراکتورسازی قهرمان شود. ولی ما نمی‌ توانیم برای موفقیت گسترش تلاش نکنیم.

تبریز با ریودوژانیرو برایم فرقی ندارد

من در تبریز راحتم و تراکتور خانه من است و گسترش هم تیم من است و در حال حاضر برای گسترش فولاد تمام زحمتم را می‌ کشیم. تبریز با ریودوژانیرو هیچ فرقی برای من ندارد و من به اینجا تعلق خاطر دارم. ما دوست داریم گسترش در لیگ بماند و از آن طرف هم تراکتور قهرمان شود، این شعاری است که من زیر لباس خودم نوشته بودم. از لحاظ احساسی همان حسی را به تبریز دارم که به برزیل و شهرم دارم و دوست دارم تبریز به چیزی که استحقاقش را دارد برسد زیرا ظرفیت این شهر بالاست. امیدوارم آخر فصل هر دو تیم تبریزی خوشحال باشند.


16:32 1394/02/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن