تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820291507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژيم آل سعود جنايات جنون‌آميزي را در کشور يمن مرتکب مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۵ب.ظ)
امام جمعه خرم آباد: رژيم آل سعود جنايات جنون‌آميزي را در کشور يمن مرتکب مي‌شود موج - خرم آباد- نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: رژيم آل سعود با حمايت آمريکا فجيع‌ترين جنايات جنون‌آميز را در کشور اسلامي يمن مرتکب مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، حجت السلام سيد احمد ميرعمادي درجلسه نشست اداري استان لرستان اظهارداشت: امسال هم مراسم پرفيض اعتکاف با استقبال و حضور قشر‌هاي مختلف مردم و به خصوص جوانان جلوه‌اي از معرفت حسنه به خود گرفت.
وي گفت: حضور پر شور جوانان در مراسم اعتکاف نشان دهنده اين است که جوانان به معنويت گرايش فوق العاده اي دارند.
وي افزود: در سال جاري حضور جوانان در مراسم اعتکاف رشد چشمگيري داشته است.
نماينده ولي فقيه در استان لرستان در بخشي ديگري از سخنانش به نقش پيمبران در هدايت انسانها ، گفت: پيامبران الهي آمده اند که رابطه مردم را با خدا اصلاح کنند، اگر مردم در مسير خدا قرار گيرند امور اصلاح مي شود.
وي اظهار کرد: پيامبران الهي از اينکه مردم را در حال گمراهي و در لبه پرتگاه گناه مي‌ديدند اشک مي‌ريختند و اندوهناک بودند.
وي خاطر نشان کرد: اگر امروز دنيا شاهد ظلم، فساد، استثمار و غارت‌گري است، به اين دليل است که بشريت نتوانسته راه خود را پيدا کند و در مسير الهي قرار بگيرد.
وي در ادامه به جنايت رژيم آل سعوداشاره کرد و گفت: طغيانگري و غرق شدن در تعلقات دنيوي، رژيم آل سعود را به ارتکاب فجيع‌ترين جنايات و سرنوشت شومي دچار کرده است.
وي با اشاره به اينکه آمريکا که امروز در جهان به يک کشور بي‌آبرو تبديل‌شده است، گفت: امريکا براي از بين بردن عظمت، شوکت جهان اسلام، تحکيم سلطه خود بر خاورميانه سناريوي جديدي را طراحي کرده که بر اساس آن کشورهاي اسلامي را تجزيه کند.
نماينده ولي فقيه در استان لرستان گفت: کشتار سياه‌پوستان آمريکايي نشان‌دهنده اين است که دولت آمريکا حتي به مردم خود هم رحم نمي‌کند، آنها از خدا و معنويت فاصله گرفته اند.
وي ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کريم پنج وظيفه مهم ثبات قدم در راه ارزش‌ها و آرمان‌ها، زياد به ياد خدا بودن، اطاعت از خدا و پيامبر، پرهيز از اختلاف و جدل و صبر و استقامت را براي مسلمانان برشمرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن