تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805140697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهميت آموزش و پرورش در تربيت نيروي انساني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۴۲ب.ظ)
نماينده ولي‌فقيه در لرستان: اهميت آموزش و پرورش در تربيت نيروي انساني است موج - خرم آباد- نماينده ولي‌فقيه در لرستان با بيان اين‌که اهميت آموزش و پرورش در تربيت نيروي انساني است، گفت: اساس همه کارها تعليم و تربيت بوده و پايه و اساس رشد، پيشرفت، کمال و سعادت همه چيزهاي خوب نيز تعليم و تربيت و آموزش و پرورش است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد احمد ميرعمادي ظهر امروز در ديدار با جمعي از فرهنگيان و معلمان برجسته در دفتر نماينده ولي‌فقيه در استان برگزار شد، ضمن تبريک هفته معلم اظهار داشت: اساس همه کارها تعليم و تربيت بوده و پايه و اساس رشد، پيشرفت، کمال و سعادت همه چيزهاي خوب نيز تعليم و تربيت و آموزش و پرورش است.
وي با اشاره به اين‌که آموزش و پرورش براي دستيابي به حياط طيبه، زندگي پاکيزه، پسنديده، با ارزش، با معنا و مفهوم است، افزود: هدف از آموزش و پرورش دستيابي به حياط طيبه است و ما با جايگاه آموزش و پرورش آشنا نيستيم و اگر ما انسان‌ها جايگاه آموزش و پروش و معلمان را مي‌دانستيم، تمام امور به سمت آموزش و پرورش فرستاده مي‌شد.
نماينده ولي‌فقيه در استان با اشاره به اين‌که سخن امام علي (ع) فرمود هر کس يک کلمه به من بياموزد مرا عبد خود قرار داده، در حد شعار نيست، بيان کرد: اين سخن نشان از جايگاه معلم است و معلم حق حياط بر جامعه و انسان‌ها دارد.
وي با بيان اين‌که اهميت آموزش و پرورش در تربيت نيروي انساني است، عنوان کرد: آموزش و پرروش انسان مي‌سازد، برخي افراد خانه، کارخانه و کارگاه مي‌سازند اما آموزش و پرروش در عرصه انسان‌سازي به دنبال شکوفايي، کشف و شناسايي استعدادها و رشد و پرورش عقل و خرد آدمي است که کار بسياربزرگي بوده و خداوند اين کار را بر عهده پيامبران و اوصيا گذاشته است.
ميرعمادي تصريح کرد: اهميت آموزش و پرورش در سازندگي و تربيت يک انسان متعالي براي جامعه است و به دنبال آن بارور کردن فکر، انديشه و خرد مي‌آيد که کاري بسيار مشکل و سختي است.
وي با اشاره به سخن مقام معظم رهبري که مي‌فرمايد مسئله آموزش و پرورش يک مسئله دائمي، هميشگي و در حقيقت قائده نظام جمهوري اسلامي ايران است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و تعليم و تربيت مسئله‌اي است که با زندگي و حياط انسان ارتباط دارد.
نماينده ولي‌فقيه در استان گفت: از خواسته‌هاي مقام معظم رهبري اين است که آموزش و پرورش نياز به تحول دارد چه بسا که کار آموزش و پرورش اقتضاي تحول داشته و بايد روزآمد باشد و لازمه روزآمدي و پويايي آموزش و پرورش تحول بوده که خود يک امر طبيعي است.
وي عنوان کرد: ديگر خواسته مقام معظم رهبري اين است که برجسته‌ترين فکرها و انديشه‌ها در آموزش و پرورش جمع شوند و برنامه‌ريزي و طراحي کنند و افق آينده آموزش و پرورش را در کشور و استان ترسيم کنند چرا‌که در استان آموزش و پرروش توليد فکر و انديشه مي‌کند بنابراين در درون آموزش و پرورش بايد از برجسته‌ترين فکرها براي ترسيم افق آينده آموزش و پرورش استفاده کنيم.
ميرعمادي افزود: با توجه به عوامل مختلفي مانند جمعيت، گسترش شهرها، خالي شدن روستاها و مهاجرت معکوس که آموزش و پروش را دگرگون کرده، بايد افق آينده را ترسيم کنيم چرا‌که اگر بخواهيم يک آموزش و پرورش موفق داشته باشيم، بايد برنامه‌ريزي کنيم و افق را ببينيم.
وي با اشاره به اين‌که نقش‌آفريني در راستاي پيشرفت و عدالت آموزش و پرورش انتظاري است که از اين ارگان مي‌رود، بيان کرد: آموزش و پرورش بايد در پيشرفت نفش‌آفريني تأثيرگذار باشد چرا‌که اين نهاد بر جامعه و نسل جوان تأثيرگذار بوده و آينده کشور را رقم مي‌زند.
نماينده ولي‌فقيه در استان گفت: امروز اگر مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي و نهضت نرم‌افزاري را مطرح مي‌کند بايد نيروي آن از آموزش و پرورش بيرون آيد و آموزش و پرورش نبايد به کارهاي کوچک بپردازد چرا‌که آموزش و پرورش دريا است و گاهي کارهاي کوچک مانع انجام کارهاي بزرگ مي‌شود، بنابراين ما نيز بايد در انجام کارهاي بزرگ تلاش کنيم.
وي عنوان کرد: دانايي محور پيشرفت است انسان صالح و تربيت‌شده مجري عدالت است و مي‌تواند پيشرفت کند و با فساد و تبعيض مقابله کند و اين يک رسالت سنگين به عهده آموزش و پرورش بوده چرا‌که تعيين ساز و کارهاي اداره جامعه به عهده آموزش و پرورش است.
ميرعمادي با اشاره به اين‌که تقويت فعاليت‌هاي ديني و قرآني در آموزش و پرورش از خواسته‌هاي مقام معظم رهبري است، خاطرنشان کرد: تقويت فعاليت‌هاي قرآني نگه‌دار آموزش و پرورش است چرا‌که هر چيزي هيبت،عظمت و شوکتي دارد و عظمت آموزش و پرورش در معنويت است و گرنه يک شکلي بي‌محتوا و بي‌مغز مي‌شود.
وي بيان کرد: مغز آموزش و پرورش در قرآن و عترت است و اين مهم آموزش و پرورش را شوکت، عظمت و بزرگي مي‌دهد و معنا مي‌بخشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن