تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820475143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد شديد رييس شوراي شهر اصفهان از سازمان تربيت بدني اگر نمي توانيد؛ استاديوم نقش جهان را به مديريت شهري واگذار كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: انتقاد شديد رييس شوراي شهر اصفهان از سازمان تربيت بدني اگر نمي توانيد؛ استاديوم نقش جهان را به مديريت شهري واگذار كنيد
اصفهان- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان در مصاحبه با يكي از روزنامه هاي محلي اصفهان ضمن تمجيد از عملكرد تيم فوتبال سپاهان در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر به انتقاد از مسوولان سازمان تربيت بدني نسبت به روند تكميل ورزشگاه نقش جهان پرداخت.
به گزارش روزسه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، عباس حاج رسولي ها يكي از دلايل نايب قهرماني سپاهان در ليگ برتر را نداشتن استاديوم استاندارد برشمرد و گفت: شما شرايط ديدار رفت و برگشت اين دو تيم را مقايسه كنيد.
در اصفهان چون استاديوم مناسب نداريم بيش از 15 هزار تماشاگر مجال حضور در استاديوم را نمي يابند، اما در بازي برگشت 100 هزار هوادار جو روحي نامناسبي براي تيم اصفهاني فراهم كردند.
وي تاكيد كرد: وقتي ما در شهرمان يك ورزشگاه مناسب و استاندارد نداريم، نبايد از تيم هاي شهرمان فقط انتظار قهرماني داشته باشيم.
حاج رسولي ها افزود: روي سخن من با مسوولان سازمان تربيت بدني است كه چرا ورزشگاه نقش جهان را بيش از يك دهه است نيمه كاره رها كرده اند.
نايب رييس شوراي عالي استان ها تاكيد كرد: آقايان اگر نمي توانند يا نمي خواهند كار را تمام كنند بگويند تا مسوولان استان فكري به حال استاديوم نقش جهان كنند. ضمن اينكه گر اين استاديوم را به مديريت شهري واگذار كنند مي توان فكري به حال تكميل سريع آن كرد. اين نمي شود كه شهري به عظمت و سابقه اصفهان هنوز از داشتن يك استاديوم محروم باشد.
وي اظهار اميدواري كرد: با همفكري و همكاري مسوولان استاديوم نقش جهان براي بازي هاي آسيايي سپاهان آماده شود. /02/120
"سيدمحمدبركت"
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن