تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812864124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی دستگاه قضائی جهت برخورد با مسببان تخریب مراتع در هشترود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار هشترود خبر داد: اعلام آمادگی دستگاه قضائی جهت برخورد با مسببان تخریب مراتع در هشترود خبرگزاری پانا:فرماندار هشترود از آمادگی کامل دستگاه قضائی جهت برخورد قضائی با عوامل و مسببان تخریب مراتع در این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ ارديبهشت ساعت 12:47

خبرگزاری پانا+اعلام آمادگی دستگاه قضائی جهت برخورد با مسببان تخریب مراتع در هشترود

به گزارش خبرنگار پانا، حسن مستفید  در جلسه مشترک بین شورای تامین شهرستان و کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به شعار « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و اهمیت این شعار در خصوص حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و مراتع و همچنین در خصوص تخریب مراتع توسط عشایر و احشام داران فاقد مجوز چرا و صیانت از آن و طرز اجاره دادن اراضی کشاورزی و مراتع توسط افراد سودجو و فرصت طلب فاقد سند مالکیت ملکی به عشایر و احشام داران مطالب مهمی را بیان نمود.
وی با اشاره به وسعت زیاد مراتع هشترود که در حدود 75 هزار هکتار می باشد و عدم امکانات لازم اداره منابع طبیعی شهرستان جهت حفظ و حراست از مراتع از معاونت حفاظت امور اراضی منابع طبیعی استان خواست تا در راستای تامین نیرو و ماشین آلات شهرستان جهت بازدید های مکرر میدانی، اقدام جدی صورت گیرد.
وی با اعلام آمادگی کامل دستگاه قضائی جهت برخورد قضائی با عوامل و مسببان تخریب مراتع اظهار داشت: در طول سالیان اخیر افراد سودجو و فرصت طلب با استفاده از موقعیت خود در منطقه حتی بدون مالکیت ملکی و نسق زراعی با مبالغ هنگفت و بدون قرارداد کتبی صرفاً بصورت شفاهی منطقه ای را بی حد و مرز به احشام داران و عشایر غیر بومی اجاره داده اند که در این مورد نیز چندین پرونده قضائی تشکیل گردیده که با اکثر متخلفین برخورد قضائی صورت گرفته است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن