تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803736633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي دانشگاه بين‌المللي «افق» جهاد دانشگاهي تا پايان سال 95


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰ب.ظ)
معاون هماهنگي و توسعه جهاد دانشگاهي کشور خبر داد: راه‌اندازي دانشگاه بين‌المللي «افق» جهاد دانشگاهي تا پايان سال 95 موج - معاون هماهنگي و توسعه جهاد دانشگاهي کشور از راه‌اندازي دانشگاه بين‌المللي «افق» جهاد دانشگاهي تا پايان سال 95 خبر داد .
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، سيد سعيد هاشمي، عصر امروز در آيين گراميداشت مقام استاد که با حضور اعضاي هيات علمي جهاد دانشگاهي واحد گيلان برگزار شد، رسالت معلمان را هم‌طراز رسالت انبياء دانست و اظهار کرد: گروهک تروريستي فرقان با جهل و برداشت نادرست از دين، پاسخ انديشه و دانايي علامه مطهري را با گلوله دادند.
وي به فعاليت‌هاي جهاد دانشگاهي در حوزه پژوهش اشاره کرد و افزود: فعاليت 16 پژوهشکده فني و مهندسي، علوم انساني، علوم پزشکي و هنر در کنار 2 پژوهشگاه علوم پزشکي و يک پژوهشگاه علوم انساني با حدود هزار نفر اعضاي هيات علمي پژوهشي از جمله افتخارات مجموعه جهاد دانشگاهي براي کشور است.
هاشمي با بيان اينکه جهاد دانشگاهي شاخص‌ترين، گسترده‌ترين و پيشرفته‌ترين شبکه آموزشي در سراسر کشور را دارد، تاکيد کرد: جهاد دانشگاهي با پشتوانه 34 سال تجربه در حوزه آموزشي فعاليت‌هاي خوبي داشته است و هيچ مجموعه دولتي و خصوصي پراکنش شبکه آموزشي جهاد دانشگاهي در کشور را ندارد. اين شبکه توانسته در دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت تخصصي و تخصصي پيشرفته سالانه پاسخگوي حدود 600 هزار نفر باشد.
هاشمي از راه‌اندازي دانشگاه بين‌المللي «افق» جهاد دانشگاهي تا پايان سال 95 خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه توسعه پنجم جهاد دانشگاهي بر تحصيلات تکميلي به ويژه تعامل با دانشگاه‌هاي معتبر بين‌المللي و ايجاد دانشگاه‌هاي نسل سوم تاکيد دارد و لذا دانشگاه بين‌المللي افق در همين راستا به فعاليت مي‌پردازد.
معاون هماهنگي و توسعه جهاد دانشگاهي کشور با اشاره به تمرکز و توانمندي مجموعه جهاد دانشگاهي براساس پژوهشکده‌ها و گروه‌هاي پژوهشي، يادآور شد: اين ويژگي رويکرد آموزشي را به سمت فعاليت‌هاي پژوهشي سوق مي‌دهد. لذا نگاه جهاد دانشگاهي به حوزه آموزش عالي در آينده، نگاهي پژوهش‌محور پيرامون آموزش‌هاي تحصيلات تکميلي با مشارکت پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌هاست. اميدواريم نوع آموزش‌ها با فعاليت‌هاي پژوهشي هم‌خواني داشته باشد.
وي پژوهشکده محيط زيست را يکي ديگر از افتخارات مجموعه جهاد دانشگاهي دانست و اضافه کرد: پژوهشکده محيط زيست جهاد دانشگاهي تنها پژوهشکده حرفه اي محيط زيست کشور است که در گيلان فعاليت مي‌کند. اين پژوهشکده مي‌تواند با پژوهش‌هاي کاربردي در حوزه زيست‌محيطي به جهاد دانشگاهي و در نهايت به کشور خدمت کند. اميدواريم تا پايان سال 95 به اهداف زيست‌محيطي برنامه توسعه پنجم برسيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن