تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بشار اسد: اردوغان مانند فرمانده ارتش عثمانی در سوریه خونریز است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بشار اسد: اردوغان مانند فرمانده ارتش عثمانی در سوریه خونریز است
رئیس جمهوری سوریه در بازدید از مدارس فرزندان شهدا، کشتار امروز در سوریه را تکرار کشتار 100 سال پیش فرمانده ارتش چهارم عثمانی دانست و گفت که رئیس‌جمهور ترکیه خونریز امروز است.
به گزارش نامه نیوز، «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه امروز در مراسمی در بزرگداشت شهدا و خانواده‌های آنان، اعلام کرد که سوریه درگیری جنگی تمام عیار است نه یک درگیری.
 
بنا بر گزارش تلویزیون سوریه، رئیس‌جمهوری سوریه با بیان اینکه «برای پیروزی در کارزار باید به آرمان، پیروزی و میهن اعتقاد داشت» افزود که سوریه امروز درگیر جنگی (تمام عیار) است نه یک درگیری (سطحی).
 
او با حضور در مدرسه دخترانه و پسرانه فرزندانه شهدا، با اشاره به اینکه «کشتارهایی که امروز رخ می‌دهد، تکرار کشتارهای 100 سال پیش [احمد] جمال پاشا است»، خطاب به فرزندان شهدا گفت: امروز [رجب طیب] اردوغان خونریز است.
 
«احمد جمال پاشا» فرمانده ارتش چهارم عثمانی و وزیر امور دریایی امپراتوری عثمانی بود که در سال 1915 حاکم سوریه و بلاد شام تعیین شد و او بعد از آن به حاکم بلامنازع شام تبدیل شد.
 
رئیس جمهوری سوریه همچنین به اشغال شهر «جسر الشغور» در استان «ادلب» در شمال غرب سوریه و در مرز با ترکیه به دست تروریست‌ها اشاره کرد و گفت که بزودی کمک و پیشتیبانی برای آزادسازی این شهر اعزام می‌شود.


منبع: فارس


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن