تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815352851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدلي و هم‌زباني مردم و مسوولين موجب نااميدي دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۲ب.ظ)
سرپرست اوقاف گرمسار: همدلي و هم‌زباني مردم و مسوولين موجب نااميدي دشمنان است موج - سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان‌هاي گرمسار و آرادان، همدلي و هم‌زباني را جزو شرايط لازم و ضروري پيشرفت کشور عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام رضا نفري، سرپرست اوقاف گرمسار، در نشستي که صبح امروز با مسوولين ادارات شهرستان گرمسار برگزار شد، گفت: لازمه پيشرفت و ارتقاي جايگاه جمهوري اسلامي در دنيا چيزي جز تعامل، همدلي و هم‌زباني مردم و مسوولين نخواهد بود.
وي در اين نشست که به مناسبت ميلاد باسعادت اميرالمؤمنين (ع)، در محل اداره اوقاف و امور خيريه گرمسار برگزار شد، افزود: در سال جديد و با توجه به‌ قرار گرفتن کشور در يک مقطع زماني حساس، تنها راه عبور از اين گذر زماني، عمل به فرمايشات رهبر معظم انقلاب و حفظ انسجام و ايجاد همدلي و هم‌زباني بين دولت و ملت خواهد بود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان‌هاي گرمسار و آرادان ضمن اشاره به همکاري و تعامل متقابل ادارات شهرستان‌هاي گرمسار و آرادان تصريح کرد: با عنايت به اينکه در شهرستان هاي گرمسار و آرادان، تعامل خوبي بين مسوولين و مردم وجود دارد، اميدواريم بتوانيم برنامه‌هاي خوب و مؤثري را در جهت ارتقا و پيشرفت جايگاه شهرستان به مرحله اجرا بگذاريم.
وي همچنين خاطرنشان کرد: فرمايشات حکيمانه رهبر عظيم‌الشأن انقلاب، همچون چراغي پرنور تعيين‌کننده مسير حرکت اين انقلاب و نظام است و به‌طور يقين اگر از اين مسير فاصله نگيريم، هرگز دچار چالش و بحران نخواهيم شد.
حجت‌الاسلام نفري تأکيد کرد: در تمام برنامه‌هاي فرهنگي شهرستان که به‌نوعي زمينه رشد و ارتقاي جامعه را فراهم کند، آماده تعامل و همکاري با ساير نهادها و ادارات سطح شهرستان هستيم و در اين مسير از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد.
وي ضمن تقدير و تشکر از مسوولين ادارات شهرستان، عنوان کرد: اميدواريم اين نشست‌ها و تبادل نظرات و راهکارها در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام، در طول سال و بين تمام نهادها و ادارات ادامه داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن