تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803729388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمان رايگان دامپزشکي در مناطق مرزي آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۵۹ب.ظ)
ارائه خدمان رايگان دامپزشکي در مناطق مرزي آذربايجان غربي موج - مدير کل دامپزشکي آذربايجان‌غربي گفت: امسال گوشت‌هاي قرمز توزيع شده در سطح استان مجهز به پلمپ‌هاي امنيتي مي شوند که امکان کپي برداري از آنها وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج، کاميار داهيم با بيان اين مطلب افزود: در راستاي رعايت حقوق شهروندي و نظارت بيشتر بر فرآورده هاي گوشتي، بين سازمان شهرداري اروميه و دامپزشکي استان جهت نصب پلمپ‌هاي امنيتي بر روي گوشت‌ قرمز و شناسنامه‌دار کردن‌ آن‌ها عقد قرارداد شده است و به اين ترتيب مهرهايي که بر روي بسته‌هاي گوشتي زده مي‌شود، منسوخ مي‌شوند.
وي تصريح کرد: اين پلمپ‌ها داراي جنس، سن، نوع و حلاليت گوشت بوده که امکان سوء استفاده و تقليد از اين برچسب ها وجود ندارد و باتوجه به شرايط به‌وجود آمده مردم از کيفيت گوشت خريداري شده به طور کامل آگاه مي‌شوند.
داهيم ادامه داد: جهت پيشگيري از شيوع بيماري هاي مشترک بين انسان و دام با عرضه کنندگان گوشت هاي قرمز غير مجاز در حاشيه جاده شهر و روستا ها با همکاري اماکن انتظامي استان برخورد خواهد شد و از مردم استان نيز در خواست داريم از خريد گوشت قرمز از اماکن غير بهداشتي پرهيز نمايند.
مدير کل دامپزشکي آذربايجان‌غربي گفت: جمعيت دامي استان بيش از 8 ميليون واحد دامي بوده که اداره دامپزشکي استان موظف است اين تعداد دام ها را از نظر ابتلاي آنان به بيماري‌هاي ويروسي و واگيردار با استفاده از واکسيناسيون تحت پوشش عمليات ايمن سازي قرار دهد که در طي سال گذشته در مجموع ده ميليون نوبت سردام در اين راستا تحت‌پوشش واکسيناسيون قرار گرفته‌اند.
وي با ارائه گزارشي از اقدامات انجام گرفته در خصوص کنترل بيماري هاي دامي اظهار کرد: بيماري لمپي‌اسکين در خرداد سال 93 از کشور عراق وارد آذربايجان‌غربي شده و دام‌هاي اين استان را مبتلا کرده بود که براي کنترل و مهار اين بيماري و معدوم سازي تعدادي از دامها نيز در سال گذشته مبلغ 700ميليون تومان به دامداران غرامت پرداخت شده است و اين بيماري به طور کامل مهار شد.
داهيم با بيان اينکه آذربايجان‌غربي از لحاظ توليد مرغ مادر گوشتي داراي رتبه 7 کشوري است، گفت: براي سالم‌سازي و بهداشت طيور دو نوع اقدام مراقبت از طيور روستايي يا بومي و مراقبت از واحدهاي صنفي مد نظر اداره دام‌پزشکي استان است.
وي افزود: در سال گذشته 52 هزار اماکن توليدي، توزيعي و عرضه‌اي طيور در آذربايجان‌غربي مورد بازرسي قرار گرفته‌اند که تعداد دو هزار فقره از اين اماکن غيربهداشتي بوده و 72 مورد آن به قوه قضائيه ارجاع و 21 مورد آن پلمپ شده است.
ارائه خدمات رايگان دامپزشکي در مناطق مرزي استان
مدير کل دامپزشکي آذربايجان‌غربي، همچنين از ارائه خدمات رايگان دامپزشکي در مناطق مرزي استان خبرداد و تصريح کرد: اين طرح با هدف محروميت زدايي و ارائه خدمات رايگان به مناطق مرزنشين و مردم محروم استان انجام مي شود.
وي ادامه داد: اجراي اين طرح که از سه ماهه آخر سال 93 در يک هزار و 100 روستاي واقع شده در اين مناطق آغاز شده، دام ها و طيور در اين مناطق تحت پوشش خدمات رايگان ويزيت و دارويي در قالب اين طرح قرار مي گيرند.
وي گفت: در حال حاضر نيز دو هزار و 500 نفر در رده‌هاي مختلف غير دولتي در بخش دامپزشکي در سطح استان فعاليت مي‌کنند که يک هزار و 133 مورد داروخانه، يک هزار و 106 مورد مطب دامپزشکي، 73 مورد مرکز مايه کوبي، 82 واحد آزمايشگاه تخصصي و 31 مرکز پخش دارو و مکمل هاي دامي نيز در سطح استان وجود دارد.
مدير کل دامپزشکي آذربايجان غربي با اشاره به فعاليت مراکز مايه کوبي دام در استان اضافه کرد: هم اکنون تعداد 109 واحد مايه‌کوبي در استان فعاليت داشته که در امر کنترل، پيشگيري و واکسيناسيون دام فعاليت دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن