تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803825969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضريب نفوذ مقررات ملي در ساخت و ساز کشور ارتقا مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۵۱ب.ظ)
ضريب نفوذ مقررات ملي در ساخت و ساز کشور ارتقا مي يابد موج - معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به ضرورت ارتباط سطح علمي مباحث 22 گانه مقررات ملي ساختمان با ساخت و سازهاي کشور، تصريح کرد: هدف تدوين کنندگان دوره جديد قانون مقررات ملي ساختمان، ارتقاي ضريب نفوذ قانون مقررات ملي ساختمان در ساخت و ساز کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد شکرچي‌زاده، معاون وزير راه و شهرسازي، ضمن اعلام مطلب فوق تصريح کرد: در دوره جديدي که تدوين مقررات ملي ساختمان به عهده مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي قرار گرفته، تمام سعي ما بر اين است که زمينه‌ نفوذ بيشتر قانون مقررات ملي ساختمان را در ساخت و ساز مهيا کنيم.
رئيس مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي کشور به آزمون‌هاي نظام مهندسي اشاره کرد و گفت: آزمون مقررات ملي ساختمان براساس تجارب سال‌هاي گذشته به صورت متداول به منظور شناسايي و جذب مهندسان هر ساله برگزار مي‌شود.
شکرچي‌زاده در ادامه قانون مقررات ملي ساختمان را ميثاق‌نامه تعاملات فني و منطقي دست‌اندرکاران اجرايي ساختمان دانست و يادآور شد: در حال حاضر تنها راه آشنايي مهندسان با مباحث 22 گانه مقررات ملي ساختمان برگزاري آزمون‌هاي نظام مهندسي است.
وي همچنين تصريح کرد: اظهارنظر در خصوص اينکه آيا اين روش کارآمد است و يا اينکه مي‌تواند روش کارآمدي جايگزين آزمون‌ها کرد نياز به مطالعات و آسيب‌شناسي کارشناسانه دارد.
رئيس مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي با بيان اينکه اکنون مطالعه و آسيب‌شناسي آزمون‌هاي نظام مهندسي در دستور کار معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازي قرار گرفته است، گفت: نياز به بررسي نقاط قوت و ضعف آزمون ها با توجه به متداول بودن آن احساس مي‌شود، اما؛ تا زماني که روش جديدي جايگزين آن نشود، برگزاري آزمون روش جاري خواهد بود.
معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به ضرورت ارزيابي مهندسان تاکيد کرد: شايسته است توانايي و قابليت مهندسان با اتکا به تجارت واقعي آنان و بر اساس نقطه‌نظرات شرکت‌هاي حقيقي و حقوقي که مهندسان در آن مشغول به فعاليت بودند سنجيده شود و سيستمي که اين اطلاعات در اختيار همگان قرار گيرد راه‌اندازي شود.
شکرچي‌زاده در ادامه افزود: در فرآيند شناسايي مهندسان ضمن اتکا به بحث‌هاي تئوريک و علمي آنان، بايد به تجارب آنان نيز وزن بيشتري داده شود.
معاون وزير راه و شهرسازي به نتايج حاصله از آزمون‌هاي نظام مهندسي که در راستاي مباحث 22 گانه مقررات ملي ساختمان سالي دو بار برگزار مي‌شود، اشاره کرد و گفت: اين که به چه ميزان آزمون هاي منظور هدفمند بوده و چه نتايجي از آن حاصل شده است به شخصه در جريان آن نيستم، اما؛ خوشبختانه بررسي دقيق آن در دستور کار معاونت مسکن وزارت و راه و شهرسازي قرار گرفته است.
شکرچي‌زاده در پايان با بيان اينکه در حال حاضر نگاه ويژه‌اي براي تدوين مقررات ملي ساختمان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان ساخت: اکنون بازنگري و تدوين مباحث 22 گانه قانون مقررات ملي ساختمان به عهده مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي است که با جديت رفع نسبي نقايص دنبال مي شود و بازنگري بندها براساس دستاوردهاي نوين در دستور کار قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن