تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821015554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت با کارت ‌الکترونيکي، جايگزين کرايه نقدي اتوبوس مي‌شود‌


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۴۱ب.ظ)
پرداخت با کارت ‌الکترونيکي، جايگزين کرايه نقدي اتوبوس مي‌شود‌ موج - معاون سازمان اتوبوسراني و حومه شهرکرمانشاه از جايگزيني کارت بليت الکترونيکي اتوبوس به جاي کرايه نقدي خبرداد و گفت: اين طرح به زودي جهت انتخاب پيمانکار به مناقصه گذاشته شده و تا نيمه نخست امسال اجرا مي‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ کاوه مردافکن، افزود: با اجراي اين طرح نه تنها مشکلات پرداخت نقدي کرايه اتوبوس رفع شده و شهروندان مي‌توانند به راحتي از اين وسايل نقليه عمومي استفاده کنند، بلکه بسياري از مشکلات نظارتي سازمان اتوبوسراني نيز رفع و نظم بيشتري در خدمت‌رساني ايجاد مي‌شود.
به گفته وي با اجراي طرح پرداخت الکترونيکي کرايه اتوبوس، مسير اتوبوس‌ها، ساعات رفت و برگشت، مدت توقف اتوبوس‌ها و تعداد مسافران اعم از خانم و آقا جهت بهبود سرويس‌دهي از طريق اوپراتور کل تحت نظارت قرار مي‌گيرند.
معاون سازمان اتوبوسراني و حومه کرمانشاه با اشاره به تمهيدات انجام شده جهت تسهيل در تهيه کارت بليت اتوبوس، تأکيد کرد: 60 نقطه در کرمانشاه جهت فروش کارت بليت اتوبوس در نظر گرفته شده‌ است که براي تهيه بليت مشکلي ايجاد نشود.
مديرعامل سازمان اتوبوسراني با اشاره به اينکه 16 درصد ازمسافرت‌هاي درون شهري توسط ناوگان اتوبوسراني انجام مي‌شود، افزود: روزانه 180 تا 200 هزار نفر در کرمانشاه توسط ناوگان اتوبوسراني جا‌به‌جا مي‌‌شوند.
به گفته مردافکن درحال حاضر330 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسراني وجود دارد که از اين تعداد 250 دستگاه اتوبوس فعال و80 دستگاه به دليل فرسودگي از ناوگان خارج شده اند و از 80 دستگاه اتوبوس فرسوده نيز 26 دستگاه توسط سازمان در حال نوسازي و تعمير هستند که هر ماه 5 اتوبوس تعمير شده به ناوگان بازمي‌گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن