تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802448861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت 16ميليارد و 200ميليون ريال جايزه نقدي به موديان خوش حساب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۳۹ب.ظ)
پرداخت 16ميليارد و 200ميليون ريال جايزه نقدي به موديان خوش حساب موج - مرحله هشتم قرعه کشي جوايز خوش حسابي عوارض پايدار شهر تهران عصر ديروز و طي مراسمي با حضور جمعي از مديران ارشد مديريت شهري پايتخت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي رزمي، مديرکل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران در حاشيه اين مراسم، ضمن تبريک فرارسيدن ماه مبارک رجب و همچنين ميلاد حضرت امام محمدباقر (ع) گفت: شهرداري تهران در راستاي اجرايي شدن طرح جامع درآمدهاي پايدار براي هشتمين سال متوالي جشن خوش‌حسابي عوارض پايدار را برگزار کرد.
وي افزود: مديريت شهري تهران در سال 93 نيز همانند چند سال اخير تلاش کرد که باهدف ترغيب شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض پايدار شهري (نوسازي، کسب و پيشه و بهاي خدمات مديريت پسماند) زمينه توسعه و عمران هر چه بيشتر پايتخت را فراهم کند.
رزمي بابيان اينکه به حول و قوه الهي هفتمين مرحله قرعه‌کشي جوايز خوش‌حسابي (سال 1392) شهرداري تهران به‌خوبي برگزار شد، تصريح کرد: مرحله هشتم قرعه‌کشي جوايز خوش‌حسابي نيز با اعطاي بالغ‌بر 16ميليارد و 200ميليون ريال جايزه نقدي به مؤديان خوش‌حساب بين 108 خانوار مشتمل بر (36 جايزه عوارض نوسازي، 36 جايزه عوارض کسب و پيشه و 36 جايزه بهاي خدمات مديريت پسماند) برگزار شد.
مديرکل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران با تأکيد بر اينکه طبق اعلام قبلي مراسم مرحله هشتم قرعه‌کشي جوايز خوش‌حسابي با حضور نهادهاي نظارتي و تعدادي از شهروندان محترم برگزار شد، خاطرنشان کرد: پس از شناسايي املاک برنده، طي مراسمي رسمي جوايز خوش‌حسابي به برندگان اهدا خواهد شد.
وي ادامه داد: مشمولان دريافت جوايز خوش‌حساب مودياني هستند که بر اساس اعلام شهرداري تهران عوارض نوسازي و کسب و پيشه و بهاي خدمات مديريت پسماند املاک خود را تا 29 اسفندماه 1393 پرداخت کردند.
رزمي تأکيد کرد: همچنين واجدين شرايط دريافت جايزه عوارض نوسازي صرفاً مودياني خواهند بود که مالکيت آن‌ها بر ملک يا اراضي مشمول قانون نوسازي محرز شده و سند قطعي ملک به نام آن‌ها در زمان پرداخت عوارض باشد.
مديرکل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران گفت: طبق آخرين اطلاعاتي که از سازمان فناوري و اطلاعات شهرداري پايتخت دريافت کرديم؛ تعداد قبوض پرداخت‌شده توسط شهروندان بيش از 2 ميليون وسيصدو نود هزار قبض بوده که از اين تعداد حدود يک‌ميليون و 78 هزار مربوط به عوارض نوسازي، 145 هزار قبض عوارض کسب و پيشه و مابقي نيز مربوط به بهاي خدمات مديريت پسماند بود.
وي با اشاره به اينکه مشارکت شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض شهري سال‌به‌سال پيشرفت داشته است، افزود: در سال 93 نيز افزايش بيش از 50 درصدي پرداخت قبوض عوارض شهري در موعد مقرر را داشتيم.
رزمي در پايان بابيان اينکه شهرونداني که از طريق پرداخت الکترونيک عوارض خود را پرداخت کردند، مشمول امتياز 2 برابري در قرعه‌کشي جوايز شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان تهراني با پرداخت عوارض و بهاي خدمات تا پايان اسفندماه سال گذشته از 10 درصد جايزه خوش‌حسابي نيز بهره‌مند شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن