تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافيك يكي از اصلي‌ترين موضوعات اَبَرشهر تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۲۵ق.ظ)
ترافيك يكي از اصلي‌ترين موضوعات اَبَرشهر تهران است موج - معاون نظارت شوراي اسلامي شهر تهران با تأكيد بر اين كه تهران، اَبَرشهري است كه با مسائل و مشكلات متعدد و متنوعي روبه‌روست که يكي از اصلي‌ترين آن ها ترافيك است، گفت: يكي از مهم‌ترين اصول مديريت شهري مدرن، ايجاد تحول و نوآوري در شهر است.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس جديدي افزود: تفکر حاکم بر شهر بايد آسيب‌ها و تهديدها را شناسايي کرده و تا حد ممکن آن‌ها را کاهش داده و به حداقل ميزان ممکن برساند و با ايجاد فضاها و بسترهاي مناسب و توسعه امکانات و تسهيلات شهري، فرصت‌ها را در جهت آرامش و رفاه شهروندان به حداکثر ميزان ممکن افزايش دهد.
وي با اشاره به اين‌که يکي از فرصت‌هاي خدمت به شهر و شهروندان، انجام کارهاي مدني و فعاليت‌هاي اجتماعي و ارتباط مستقيم و رودررو با اقشار مختلف مردم است، اظهار کرد: توسعه زيرساخت‌هاي شهر ازجمله ساخت سالن‌هاي ورزشي و بالا بردن سرانه‌هاي شهري، از جمله ارتقاي سرانه‌هاي ورزشي، مي‌تواند پاسخ‌گوي بخشي از دغدغه‌هاي مردم؛ به‌ويژه جوانان باشد.
جديدي با بيان اين‌که کار در شوراي شهر به‌عنوان مجموعه‌اي فعال، کاري واقعاً سنگين و پر چالش است، تصريح کرد: در جهت انجام وظايف سخت شورا، خِرد جمعي که از الزامات و اقتضائات جوامع مدني پيشرفته و توسعه‌يافته است را در شورا به کار گرفته و با صبر، ممارست و تحمل همراه با بصيرت و بينش علمي، بومي، ديني و فرهنگي، امور شهر را به‌ پيش مي‌بريم.
وي با اشاره به اين‌که اگر از فرهنگ خودمان دور شويم، در حقيقت از جاده اصلي دور افتاده‌ايم،‌ اظهار کرد: توسعه نبايد باعث دور شدن ما از فرهنگ اصيلمان شود و همه‌چيز ما بايد وابسته به فرهنگ خودمان باشد و هويت ديني‌مان را مي‌بايد در تمام شئونات زندگي، از جمله موضوعات شهري حفظ کنيم و اين موضوع مهم را مي‌بايست به‌عنوان خط قرمز براي خود قرار دهيم.
جديدي با بيان اين‌که معاونت نظارت شورا در تمام موضوعات شهري ورود دارد، تصريح کرد: اين نظارت گستره وسيعي از موضوعات از ساخت‌وسازها تا مباحث اجتماعي و فرهنگي و از برنامه‌وبودجه شهر تا طرح‌ها و لوايح شهري را در برمي‌گيرد.
معاون نظارت شوراي اسلامي شهر تهران در پايان با تأکيد بر اين‌ که هر چيزي که دربرگيرنده منافع شهر و مصالح شهروندان بوده، حتماً زير آن امضا زده، خاطرنشان کرد: کسي نتوانسته مرا مجاب کند زير چيزي که منفعت شهر و مصلحت شهروندان را در برنداشته، امضا بزنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن