تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804346778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت زمان شهید مطهری استادانه و ماهرانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیریت زمان شهید مطهری استادانه و ماهرانه بود خبرگزاری پانا: سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، گفت: شهید مطهری در مدیریت زمان استادانه و ماهرانه عمل می کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ساعت 10:27

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبرگزاری پانا، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم گرامیداشت هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان با اشاره به اینکه معلمان به عنوان سنگرسازان علم و آگاهی باید بصیرت را سرلوحه کار خود قراردهند، افزود: شهید مطهری در مدیریت زمان استادانه و ماهرانه عمل می کرد و شیوه ها و روش هایی که در راستای آگاهی و شناخت اسلام در کتاب های شهید مطهری به نگارش درآمده باید توسط معلمان مطالعه شود.
وی با تاکید بر اینکه اگر معلمان می خواهند نقش و رسالت خود را در محیط های آموزشی به خوبی انجام دهند باید ساعاتی از زمان خود را برای مطالعه در نظر بگیرند، یادآور شد: درهمین زمینه مقام معظم رهبری نیز خواستار افزایش میزان مطالعه تمامی افراد جامعه مطابق با علاقه‌مندی های خود هستند.
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه شرایط کنونی انقلاب اسلامی بسیار حساس و تعیین کننده است، افزود: درسال جاری وقایع مهم و تاریخی از جمله مذاکرات هسته ای و انتخابات و تدوین برنامه ششم توسعه در پیش است و در این شرایط باید بصیرت را سرلوحه کارها قراردهیم.
وی همچنین به اوضاع نامساعد منطقه غرب آسیا از جمله سوریه، عراق و حرکت های خصمانه آل سعود به کمک امریکا و صهیونیست ها علیه مردم یمن نیز اشاره کرد و اظهارداشت: هر روز شاهد هستیم که استکبار جهانی توطئه های رنگارنگی را علیه اسلام و انقلاب اسلامی طراحی می کند.
ابوحمزه با تاکید براینکه دشمنان سعی می کنند اصول و مبانی اسلام را زیر سئوال ببرند، عنوان کرد: همه این توطئه ها ما را به یک نقطه واحد به نام بصیرت سوق می دهد چرا که انسان های بصیر هدف و راه خود رابه خوبی تشخیص می دهند.
وی مفهوم بصیرت را هدف شناسی، راه شناسی و دشمن شناسی عنوان کرد و با بیان اینکه بصیرت زمینه ساز اخلاص و بسترساز تقواست، ابراز داشت: انسان مسلمان باید از عالم طبیعت استفاده کند تا زمینه رشد و تعالی خود را به وجود آورد اما باید مراقب باشد که دلبسته و وابسته دنیا نشود.
وی با تاکید براینکه اگر بصیرت در انسان نهادینه شود از گناه دوری می کند، گفت: تبعیت از هوای نفس و پرداختن به آرزوهای دنیوی موجب ایجاد غفلت در انسان می شود اما فردی که به بصیرت کامل دست یافته باشد هیچگاه کور نمی شود چراکه انسان های بصیر ژرف نگرهستند و ظاهر بین نیستند.
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ریشه بصیرت در دوری انسان ها از دلبستگی و وابستگی به نفسانیت است، افزود: انسان های بصیر کسانی هستند که ظاهر بین نیستند و در موضوعات عمیقا تفکر و در این دنیا زمینه و بستری برای رسیدن به آخرت فراهم می کنند.
وی با اشاره به اینکه انسان هایی که دچار غفلت می شوند قوه بصیرت آنها کور می شود، اظهار داشت: انسانی که قوه بصیرتش کور شود فرقان را نیز از دست می دهد لذا برخی انسان ها همانند مرده متحرک هستند چرا که شرایطی را برای خود ایجاد کرده اند که نفسشان برعقلشان حاکم شده است.
ابوحمزه عبرت گیری را زمینه ساز بصیرت عنوان کرد و ادامه داد: یکی از نکاتی که درهمه انسان ها بصیرت ایجاد می کند عبرت‌گیری از گذشته است لذا باید گذشته را مرور و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم.
وی همچنین با تاکید بر اینکه برای هر حرفی انسان ها باید معیار داشته باشند ابراز داشت: بهترین معیار برای مسلمانان قرآن، پیامبر و ائمه (ع) است که به منظور جلوگیری از انحراف باید دل، روح و جان خود را از آیات و احادیث پر کنیم.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن