تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820760610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام مسکن مهر شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۵۴ق.ظ)
تا پايان امسال؛ اتمام مسکن مهر شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر استان تهران موج - مدير کل راه و شهرسازي استان تهران از تحويل ۱۵ هزار واحد مسکن مهر باقيمانده در شهرهاي بيش از ۲۵ هزار نفر جمعيت تا پايان امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، فريبرز واحدي، مدير کل راه و شهرسازي استان تهران، درباره آخرين وضعيت مسکن مهر استان تهران گفت: در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر جمعيت که مسووليت آن با اداره کل راه و شهرسازي استان است، هدف‌گذاري دولت تحويل ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر بود که تا امروز ۸۵ هزار واحد آن تحويل مردم شده است و تا پايان امسال با تعيين تکليف ۱۵ هزار واحد مسکن مهر باقي‌مانده، پرونده مسکن مهر تهران در شهرهاي بيش از ۲۵ هزار نفر جمعيت به‌ طور کلي بسته مي‌شود.
مدير کل راه و شهرسازي استان تهران با يادآوري اينکه مسووليت احداث مسکن مهر شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر جمعيت در تهران بر عهده بنياد مسکن انقلاب اسلامي است افزود: طبق آخرين مذاکراتي که با مديران بنياد مسکن انقلاب اسلامي داشتيم، آن‌ها هم تلاش دارند تا پايان سال ۹۴ واحدهاي مسکن مهر در شهرهاي کمتر از ۲۵ هزار نفر را تحويل مردم دهند.
واحدي با تأکيد بر اينکه براي تحقق وعده تحويل مسکن مهر تا پايان امسال دستگاه‌هاي ديگر هم بايد با تمام توان در پروژه‌هاي باقي‌مانده حضور عملياتي داشته باشند، ادامه داد: مهم‌ترين مساله براي تحويل واحدها محيا شدن سيستم آب‌رساني و خدمات زيربنايي است که اين مساله با تأمين اعتبار از سوي دستگاه‌هاي ديگر محقق مي‌شود و وزارت راه و شهرسازي مشکلي براي تحويل مسکن مهر اين شهرها تا پايان امسال در استان تهران ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن