تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزان های موفق لیگ برتر فوتبال ایران


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ارزان های موفق لیگ برتر فوتبال ایران
لیگ چهاردهم ستاره میلیاردی کم نداشته، ستاره هایی که خیلی از آنها نمایشی ناامیدکننده داشته اند و در حدود اندازه های خود ظاهر نشده اند. در مقابل این لیگ پدیده هایی هم داشته که مبلغ قراردادشان یک دهم ستاره های میلیاردی هم نبوده اما با عملکردشان توانسته اند تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب کنند.
روز نو : لیگ چهاردهم ستاره میلیاردی کم نداشته، ستاره هایی که خیلی از آنها نمایشی ناامیدکننده داشته اند و در حدود اندازه های خود ظاهر نشده اند. در مقابل این لیگ پدیده هایی هم داشته که مبلغ قراردادشان یک دهم ستاره های میلیاردی هم نبوده اما با عملکردشان توانسته اند تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب کنند.

به گزارش روز نو به نقل از خبرایرانی، با نگاهی به رقم قرارداد برخی از این پدیده ها مشخص می شود با قراردادهای پایین هم می توان بازیکن خوب خرید و مثل برخی از مربیان لیگ فقط دنبال ستاره و بازیکنان اسمی نبود.

دانیال اسماعیلی فر/ 80 میلیون
 
ارزان های موفق


در هفته های اخیر گل محمدی پدیده ای را رو کرده که هم به استقلال گل زده و هم با زدن یک گل به نفت و دادن دو پاس گل، زمینه ساز شکست سنگین تیم منصوریان در فولادشهر شده و هم مقابل فولاد گل ساخته است.

این هافبک 22 ساله که فصل پیش بازیکن پیام صنعت آمل در لیگ دسته دوم بوده، با قراردادی 40 میلیونی به ذوب آهن منتقل شده و جالب اینکه با این باشگاه قراردادی پنج ساله بسته است.

نکته مهمتر اینکه اسماعیلی فر این روزها جای خالی محسن مسلمانی را پر کرده که در ابتدای فصل با ذوبی ها قرارداد 800 میلیونی بست و آنقدر ضعیف ظاهر شد که در فهرست مازاد گل محمدی قرار گرفت.


امیر ارسلان مطهری/ 85 میلیون
 
ارزان های موفق


امیر ارسلان مطهری که 23 سال سن دارد، امسال ستاره تیم منصوریان بوده و با زدن هشت گل عنوان بهترین گلزن نفت تهران را در اختیار گرفته است. مطهری که از جوانان مقاومت تهران راهی نفت شده، در هفته های ابتدایی فصل از روی نیمکت، بازی های تیمش را تماشا می کرد اما گلزنی به استقلال و در ادامه باز کردن دروازه پرسپولیس شرایط او را حسابی تغییر داد. مطهری تنها با 85 میلیون به نفت آمده تا جای رضا نوروزی 950 میلیونی را پر کند.


مهدی طارمی/ 150 میلیون
 
ارزان های موفق


یکی از پدیده های این فصل با نظر علی دایی جذب پرسپولیس شد. پدیده ای که مهدی طارمی نام دارد و با 23 سال سن یکی از بهترین های لیگ چهاردهم بوده است. شماره 17 پرسپولیس که با شش گل زده بهترین گلزن لیگ برتری قرمزها به حساب می آید و پنج پاس گل هم در کارنامه دارد، در آغاز همین فصل از ایرانجوان بوشهر راهی تیم دایی شد.

او ابتدای همین فصل با قراردادی سه ساله و به ارزش 150 میلیون به پرسپولیس پیوست تا نیمکت نشین مهاجم باتجربه ای مثل رضا نوروزی شود، مهاجمی که با قرارداد 950 میلیونی قرمزپوش شد تا تنها یک گل در یک فصل بزند!


احمد نوراللهی/ 140 میلیون
 
ارزان های موفق


دایی امسال یک پدیده دیگر را هم به فوتبال ایران معرفی کرده که به راحتی نمی توان از کنار نام او عبور کرد. احمد نوراللهی امسال از فولاد یزد راهی پرسپولیس شد تا در سن 23 سالگی پیراهن یکی از بزرگترین تیم های ایران را بر تن کند. او شروع خوبی در پرسپولیس نداشت تا خیلی ها او را یک خرید ضعیف و ناامیدکننده معرفی کنند اما رفته رفته شرایط تغییر کرد تا جایی که حالا خیلی ها به او لقب پدیده داده اند. نوراللهی امسال با قراردادی به ارزش 140 میلیون پرسپولیسی شده تا حالا جانشین رضا حقیقی باشد که برای یک نیم فصل از پدیده 700 میلیون پول گرفته است.


وحید امیری/ 178 میلیون
 
ارزان های موفق


بدون شک یکی از ستاره های این فصل فوتبال ایران وحید امیری بوده، بازیکنی که نه تنها در تیم باشگاهی اش نمایشی فوق العاده داشته بلکه در تیم ملی هم صاحب جایگاهی ثابت شده است. جالب اینکه بدانید همین امیری امسال با نفتی ها قراردادی به ارزش 178 میلیون امضا کرده تا به یکی از ستاره های فوتبال ایران تبدیل شود.


مهدی شریفی/ 400 میلیون
 
ارزان های موفق


با حضور محمدرضا خلعتبری یک میلیارد و 200 میلیونی و لوسیانو پریرا یک میلیاردی در سپاهان، پیش بینی می شد مهدی شریفی در فصل جاری نیمکت نشین شود اما این بازیکن با قراردادی 400 میلیونی نه تنها زیر سایه مهاجمان اسمی تیمش قرار نگرفت بلکه حالا با 9 گل زده از آنها جلو زده است. البته شریفی سال گذشته با 200 میلیون یکی از پدیده های لیگ بود.


علیرضا رمضانی/ 60 میلیون
 
ارزان های موفق


علیرضا رمضانی را باید پدیده ناکام لیگ چهاردهم دانست، بازیکنی که با درخشش در استقلال اسم و رسمی برای خودش پیدا کرد اما با آسیب دیدگی از ناحیه رباط، نیم فصل دوم را از دست داد.

رمضانی 22 ساله که در آغاز این فصل با قراردادی 60 میلیونی استقلالی شد، سال گذشته بازیکن نفت و گاز گچساران در لیگ یک بود اما بیشتر برای این تیم حکم تماشاگر را داشت.

او در نفت و گاز بازیکنی نیمکت نشین بود و پس از قبولی در تست های پیش فصل استقلالی شد تا یکی از پدیده های لیگ چهاردهم لقب بگیرد. به هر حال همین رمضانی به مراتب از بازیکنی مثل میلاد نوری که قراردادی 260 میلیونی داشته عملکرد بهتری در استقلال داشته است.



تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن