تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799550080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وابستگي هاي جناحي باعث از بين رفتن مجموعه هاي مذهبي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۰ب.ظ)
مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور: وابستگي هاي جناحي باعث از بين رفتن مجموعه هاي مذهبي مي شود موج - قم- مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور بر دوري هيئات و رسانه ها از مشتري محوري و همچنين عدم وابستگي هاي جناحي مجموعه هاي مذهبي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور در جمع اعضاي هيئت و کانون خادم الرضا(ع) با عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن سالروز وفات حضرت زينب(س) تصريح کرد: خوشبختانه مسوولين اين هيئت در متن کار هستند و هم به نيازها و هم نحوه برنامه ريزي براي امور آگاهي دارند.
وي با اشاره به سابقه 22 ساله هيئت و کانون خادم الرضا(ع) وفعاليت هاي ارزشمند آن افزود: محصول هيئتي با اين سابقه بايد محصولي چشم پر کن باشد والبته بايد اولويت هاي خود براي آينده را مشخص سازد.
آيت الله حسيني بوشهري ادامه داد: يک هيئت بايد پس از برهه زماني 5 يا 10 ساله، در فعاليت هايش بازنگري داشته و ضمن مراجعه به کارکردها، فعاليت هاي گذشته را ارزيابي کند و با اين ارزيابي نگاهي به آينده داشته باشد.
وي بيان داشت: هر زمان اقتضاي خود را دارد و براساس احاديث کسي که عالم به زمان باشد، مشکلات او را احاطه نمي کنند و مي تواند مشکلات را به راحتي برطرف سازد و هيئات نيز بايد به اين مهم دقت داشته باشند.
آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به وجود برخي عناصر که هيئات بايد به آن توجه داشته باشند گفت: اولين عنصري که هيئتي ها بايد به آن توجه داشته باشند، داشتن اخلاص در فعاليت هاست و اگر انگيزه افراد سالم باشد، زيرساخت درست بوده و خود به خود توفيق هيئات بيشتر مي شود.
مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور اظهارداشت: بايد برروي انگيزه تک تک افراد در هيئات کار شود و نشست هاي خاص آموزشي در اين خصوص در نظر گرفته شود.
آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به عضويت قريب به 50 هزار نفر در هيئت خادم الرضا(ع) تصريح کرد: گاهي يک احساس، انسان را به يک مجموعه جذب مي کند و گاهي احساس ها ناپايدار هستند و ممکن است احساس ديگري فرد را جذب کند اما هيئات بايد اين احساس مقدس را در نهاد جوانان ماندگار کنند.
مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور با اشاره به ضرورت پاسخگويي به شبهات ديني در هيئت ها گفت: گاهي يک شبهه مي تواند براي جوان معضل شود و او را از فضايي که داريم جدا کند که با برگزاري کلاس ونشست هاي تخصصي در هيئات بايد جوانان را به مسير درست راهنمايي کرد.
آيت الله حسيني بوشهري افزود: هيئات ديني بايد برنامه ريزي صحيح و درستي داشته باشند زيرا فعاليتي ماندگار است که با برنامه باشد و ما بايد بدانيم که کجا بوديم، کجا هستيم و کجا مي خواهيم برويم و برنامه ريزي صحيح جز در سايه نظرسنجي امکان پذير نيست.
مدير حوزه هاي علميه ادامه داد: براي برنامه ريزي هدفمند بايد 3نوع برنامه کوتاه مدت، ميان مدت وبلند مدت تعريف کرد و البته بايد در اين برنامه ريزي ها با سلامت و محتاط عمل کرد و توجه داشت که امکانات از همه جا و همه کس نبايد گرفته شود و در انتخاب گوينده و مداح دقت لازم صورت گيرد.
وي با بيان اينکه هيئات نبايد مشتري محور باشند گفت: متاسفانه در عرصه رسانه برخي رسانه ها مشتري محور و نه شريعت محور هستند که بايد توجه داشت که همواره بايد شريعت محور بوده و در معنويت افراد تاثير گذاشت.
آيت الله حسيني بوشهري عنوان کرد: وابستگي هاي جناحي باعث از بين رفتن مجموعه هاي مذهبي مي شود و موجب مي گردد که برچسب هايي بلافاصه به هيئت ها زده شود که بايد هيئت ها با درنظر گرفتن اين موضوع به عنوان عناصر مستقل و برپايه استقلال و خودباوري حرکت کنند تا ماندگارتر و اثرگذارتر شوند.
مدير حوزه هاي علميه با بيان اينکه عشق به اهل بيت(ع) را بايد سرمايه اصلي هيئت ها دانست گفت: هرکسي رابطه اش را با اين خاندان برقرار کرد، رنگ آن ها را مي گيرد و در زندگي سلمان فارسي مي بينيم که چون عشق پيامبر(ص) در وجودش جوانه زد، آنچنان رابطه عاشق و معشوق اوج مي گيرد که پيامبر(ص) مي فرمايند: « سلمان منا اهل البيت».
وي تصريح کرد: ديگران هم مي توانند قدم جاي سلمان بگذارند و هيئت وکانون خادم الرضا(ع) هم مي تواند منا اهل البيت(ع) باشد و اگر اين باور را هيئت پيدا کرد بايد يقين داشت که خدا، پيامبر(ص) و اهل بيت(ع) مي بينند و کاري که درراستاي اهداف الهي باشد نياز به جايزه و تعريف ديگران ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن